خبرگزاری کار ایران

مسئولان باید رفتار تماشاگران را کنترل کنند؛

حسن زاده: جریمه و تذکر مانع از رفتار ناشایست تماشاگران نشد / دیگر محروم می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۵۲

در نشست هایی که برگزار شد از مقامات مسئول تیم ها خواستیم که رفتار تماشاگران خود را کنترل کنند اما متاسفانه این امر رخ نداد و در نهایت ما مجبور به محرومیت تماشاگران شدیم.

رئیس کمیته انضباطی پس از اعلام رای محرومیت تماشاگران تیم های تراکتور، سپاهان و ملوان بندرانزلی گفت: جرایم و تذکرات انضباطی نیز باعثجلوگیری از رفتار ناشایست تماشاگران نشد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی درباره اعتراض برخی از مسئولان به اینکه چرا تیم های فوق با محرومیت تماشاگران مواجه شدند، گفت: معمولا زمانی که از سوی مقامات رسمی مسابقات گزارشی مبنی بر تخلف تماشاگران اعلام می شود در دو یا سه مرحله اول باشگاه با جریمه نقدی و یا تذکر از سوی کمیته انضباطی رو به رو می شود اما بعد از سه بار تذکر و جریمه نقدی، حکم بر محرومیت تماشاگران تیم های متخلف صادر می شود.

وی افزود: تیم هایی که اخیرا محکوم شدند، در مراحل اول از سوی کمیته انضباطی با تذکر و جریمه نقدی روبه رو بوده اند. در نشست هایی که برگزار شد از مقامات مسئول تیم ها خواستیم که رفتار تماشاگران خود را کنترل کنند اما متاسفانه این امر رخ نداد و در نهایت ما مجبور به محرومیت تماشاگران شدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز