خبرگزاری کار ایران

می‌دانیم‌هواداران چه توقعاتی از تیم‌ملی دارند؛

منتظری: تیم ملی کار سختی در استرالیا پیش رو دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۲۷

بعد از جام جهانی چهره‌های جوان به تیم ملی اضافه شدند و این اردو باعثشد در کنار هم بازی کنیم.

بازیکن تیم ملی با ابراز رضایت از دو دیدار تدارکاتی در پرتغال گفت: بعد از جام جهانی چهره‌های جوان به تیم ملی اضافه شدند و این اردو باعثشد در کنار هم بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری بعد از دومین پیروزی تیم ملی در اردوی تدارکاتی پرتغال گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی برابر بنفیکا خواهیم داشت، ولی تلاش خود را کردیم تا بهترین عملکردمان را نشان دهیم. برای تیم ملی چیزی به عنوان بازی دوستانه وجود ندارد و تک تک مسابقات برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

منتظری ادامه داد: کاملا به این مسئله آگاهی داریم که هواداران چه توقعاتی از تیم ملی دارند. بنابراین بهترین عملکرد ممکن را در این دو دیدار به نمایش گذاشتیم تا بتوانیم به برد دست پیدا کنیم و این دقیقا کاری بود که ما برابر تیم بنفیکا انجام دادیم. البته می‌دانستیم یکی از بازی‌های ما در اردوی پرتغال دیدار با تیم بنفیکا خواهد بود و در ذهن‌مان فقط یک مطلب بود، اینکه سعی کنیم هر روز بهتر از روز قبل باشیم. برای اینکه می‌دانیم مسابقات سختی را در استرالیا پیش رو داریم.

وی در ادامه بیان کرد: هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. البته ما توقع انجام بازی آسانی را درون زمین نداشتیم و این بدین معنی است که هر دو تیم و تمامی بازیکنان درون زمین با روحیه جنگدنگی بالا بازی کردند. فکر می‌کنم بازی خوبی را از هر دو شاهد بودیم، البته ما از فرصت بدست آمده به نحو احسن استفاده کردیم و توانستیم پیروز میدان شویم. خوشبختانه همه بازیکنان آمادگی بالایی دارند و با اتمام رسیدن این اردو مصدومی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز