خبرگزاری کار ایران

دوره آماده سازی خوبی داشتیم؛

مهینی: در گروه بسیار سختی قرار داریم / شاگردانم انگیزه بالایی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۹۵

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را در رقابت های قهرمانی آسیا بگیریم. شاگردانم با انگیزه بالا برای حضور در این رقابت ها آماده هستند و امیدواریم که عملکرد خوبی را به ثبت برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بانوان ایران گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا در گروه سختی قرار گرفتیم اما برای بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

به گزارش ایلنا، شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان گفت: تمرینات خوبی را ملی پوشان پشت سر گذاشته اند و سه بازی تدارکاتی با تیم نوجوانان ازبکستان نیز برگزار کرده ایم.

وی افزود: در گروه خیلی سختی قرار داریم. تیمی چون هند در پایه بسیار قوی بوده، تیم اردن که بارها ملی پوشان در رده های مختلف با آن رقابت کرده اند، همیشه سر سخت بوده و تیم امارات نیز در شرایط خوبی قرار داد. تیم بنگلادش نیز بدون شک تمرینات جدی را دنبال کرده و از شرایط میزبانی خود استفاده می کند.

سرمربی تیم نوجوانان بانوان گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را در رقابت های قهرمانی آسیا بگیریم. شاگردانم با انگیزه بالا برای حضور در این رقابت ها آماده هستند و امیدواریم که عملکرد خوبی را به ثبت برسانیم.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در مرحله گروهی با تیم های امارات، اردن، هند و بنگلادش همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز