خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

شکست ۷ بر صفرمنتخب استقلال مقابل آرارات / حضور میهمانان ویژه در ورزشگاه ارامنه

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۴۶

از نکات جالب این دیدار می توان به حضور موسوی، نوازی، اکبرپور، علی سامره، بهشاد یاورزاده، یدالله اکبری و علیرضا نیکبخت واحدی از بازیکنان پیشین استقلال در این مسابقه اشاره کرد.

تیم فوتبال منتخب استقلال تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف آرارات تهران رفت که با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایلنا، این دیدار به مناسبت هفتادمین سالروز تاسیس باشگاه آرارات و در ورزشگاه اختصاصی ارامنه تهران برگزار شد.

قرار بود این دیدار با حضور بازیکنان اصلی استقلال تهران برگزار شود اما به دلیل سفر پیش بینی نشده این تیم به ارمنستان، منتخب استقلال متشکل از بازیکنان جوان، امید و پیشکسوت استقلال در این دیدار حضور یافت.

از نکات جالب این دیدار می توان به حضور علی موسوی، محمد نوازی، علیرضا اکبرپور، علی سامره، بهشاد یاورزاده، یدالله اکبری و علیرضا نیکبخت واحدی از بازیکنان پیشین استقلال در این مسابقه اشاره کرد.

رضا صادق پور و سید سعید افجه ای دو عضو هیأت مدیره استقلال این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

هدایت تیم منتخب استقلال تهران را در این دیدار، سیروس دین محمدی بر عهده داشت.

پیش از این بازی مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال آرارات به مناسبت بازگشت این تیم به مسابقات فوتبال برگزار شد. در این مراسم زارعی، معاون حجت الاسلام یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها، کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، رضا صادق‌پور نایب رئیس هیات مدیره و سیدسعید افجه‌ای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، امیر حاج‌رضایی و حمید صدر کارشناس فوتبال، ناصر شفق، ناصر شهسواری و صادق رئیسی کیا حضور داشتند. همچنین تعداد زیادی از پیشکسوتان تیم فوتبال آرارت هم در این مراسم حاضر بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز