خبرگزاری کار ایران

هفدهمین دوره بازی های آسیایی - کره؛

توقف امیدهای ایران مقابل قرقیزستان در نیمه اول / ایران در آستانه حذف زودهنگام!

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۰۱

تیم امید کشورمان با تساوی در نیمه اول مقابل تیم گمنام قرقیزستان در آستانه حذف زودهنگام از بازی های آسیایی قرار گرفت. این در حالی است که فوتبال ایران پرافتخارترین تیم این رقابت ها محسوب می شود.

تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار مرحله مقدماتی خود در بازی های آسیایی اینچئون مقابل قرقیزستان در نیمه اول به تساوی بدون گل دست یافت تا در آستانه حذف زودهنگام از این رقابت ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال امید کشورمان پس از شکست ۴ - ۱ مقابل ویتنام، در دومین دیدار با ۶ تغییر گام به میدان گذاشت تا بتواند شکست تلخ روز اول را جبران کند اما در نیمه اول راهی به دروازه قرقیزستان پیدا نکرد و دو تیم به تساوی بدون گل دست یاقتند.

در این دیدار که در ورزشگاه هانوک شهر اینچئون کره جنوبی و به قضاوت داور قطری برگزار شد تیم کشورمان دوبار توسط مهدی شریفی دروازه قرقیزستان را تهدید کرد که یکبار تیر دروازه و در نوبت دوم دروازه بان قرقیزستان مانع از گلزنی مهاجم اصفهانی تیم کشورمان شد.

در نیمه اول این دیدار تیم کشورمان برتری چندانی نسبت به حریف خود نداشت و دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و این در حالی است که تیم کشورمان برای صعود به مرحله دوم این رقابت ها نیاز به یک پیروزی پرگل برابر حریف نه چندان مطرح خود دارد.

در نیمه اول این دیدار شهریار شیروند از کشورمان از داور قطری کارت زرد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز