خبرگزاری کار ایران

فوتبال بازی‌های آسیایی اینچئون؛

تحقیر فوتبال ایران با امیدهای وینگادا / درس بزرگ ویتنام به پسران‌مغرور ایرانی!

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۱۸

تیم فوتبال امید کشورمان با تمامی بازیکنان اصلی خود مقابل تیم گمنام ویتنام در نخستین دیدار مسابقات فوتبال بازی های آسیایی تن به شکست داد.

تیم فوتبال امید کشورمان با تمامی بازیکنان اصلی خود مقابل تیم گمنام ویتنام در نخستین دیدار از مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی با نتیجه‌ای تحقیر آمیز تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که ظهر امروز به وقت تهران در ورزشگاه آنسان وا شهر اینچئون کره جنوبی برگزار شد، تیم کشورمان با نتیجه باور نکردنی ۴ بر یک مغلوب تیم مصمم و با انگیزه ویتنام شد. تیم کشورمان در هر نیمه ۲ بار دروازه‌اش به روی مهاجمان ویتنام باز شد و تنها یک‌بار از روی نقطه پنالتی توسط محسن مسلمان توانستیم دروازه حریف نه چندان نامدار خود را باز کنیم.

در نیمه اول گل‌های تیم ویتنام در دقایق ۲۳ و ۲۷ به ثمر رسید و در نیمه دوم تیم ویتنام در دقایق ۶۸ و ۸۱ گل های برتری خود را وارد دروازه صدقی دروازه بان نامطمئن کشورمان کرد.

تک گل تیم کشورمان روی خطای پنالتی دروازه‌بان ویتنام روی مهدی شریفی اتفاق افتاد که محسن مسلمان برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان حریف توپ را درون دروازه ویتنام جای داد.

در دقیقه ۸۷ این دیدار محمدرضا خانزاده پس از خطای واضح روی دروازه‌بان ویتنام کارت زرد گرفت و در ادامه به دلیل حرکت ناشایست از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد و از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی فوتبال بازی‌های آسیایی روز ۲۹ شهریور به مصاف قرقیزستان می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز