خبرگزاری کار ایران

نظر احمدی‌مقدم مثبت است؛

شاهرخی: شاید پاس را به تهران برگردانیم / آتش‌تفکرات غلط دامن پاس را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۱۱

اگر پیشکسوتان پاس دنبال احیای این تیم هستند به خاطر خودشان نیست، پاس از ابتدا ارتباط بین مردم و پلیس بود و به همین دلیل دنبال احیای پاس بزرگ تهران هستیم

پیشکسوت تیم فوتبال پاس تهران گفت: حسین فرکی با سردار احمدی‌مقدم برای احیا پاس بزرگ‌تهران صحبت کردند که نگاه نیروی انتظامی برای این موضوع مثبت بود.

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خبر احیای پاس‌تهران صحت دارد. حسین فرکی به نمایندگی از طرف پیشکسوتان‌پاس با سردار صحبت کردند تا پاس به دوران قدیم خودش برگردد. بازگشت پاس به تهران خواسته همه پاسی‌هاست و سردار هم محبت دارند و ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد.

وی افزود: اینکه چه زمانی این اتفاق بیفتد معلوم نیست. فرکی صحبتی کرده و نظر احمدی‌مقدم هم مثبت بوده و این مثبت‌بودن انگیزه را بین پیشکسوتان و طرفداران پاس‌بزرگ‌تهران بیشتر کرده و امیدواریم این اتفاق بیفتد. صحبت فرکی خواسته پیشکسوتان و طرفداران است و این مساله راهکارهای قانونی دارد آنچه که مسلم است اینکه سردار علاقه‌مند به ورزش و فوتبال است و نظرش روی این کار مثبت است.

سرمربی سابق پاس‌تهران اظهار داشت: سردار قولی به فرکی نداده، اما صحبت‌ها مثبت بوده است. ما در بازی بزرگذاشت غلامحسین مظلومی سردار را دیدیم که کار فوری برای او پیش آمد و سریع از ورزشگاه رفت و صحبت ما فقط در حد سلام و احوال‌پرسی بود و صحبت خاصی نکردیم. ما قصد داشتیم با احمدی‌مقدم صحبت کنیم، چون فوتبالی است، اما این توفیق نصیب ما نشد و مجبور شدند بروند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوارید پاس‌تهران احیا شود، گفت: اگر پیشکسوتان پاس دنبال‌احیای این تیم هستند به خاطر خودشان نیست. پاس از ابتدا ارتباط بین مردم و پلیس بود و ورزش می‌توانست توفیق بیشتری در این رابطه باشد و به همین دلیل دنبال احیای پاس‌بزرگ‌تهران هستیم. آن زمان تفکرات غلط مسئولان غیرمتخصص سازمان‌تربیت‌بدنی باعثاتفاقات بدی در فوتبال شد که آتش آن دامن پاس را گرفت.

شاهرخی در پایان گفت: پاس وابسته به نیروی‌انتظامی است و در نیروی‌انتظامی همه علاقه‌مند به پاس بزرگ‌تهران هستند، نه اینکه این تیم بخواهد از دسته‌سوم شروع کند. صحبت‌های مثبتی بین فرکی و احمدی‌مقدم انجام شده و شاید احتمالاتی باشد که پاس به تهران برگردد تا دوباره منع بازیکن‌سازی و مربی‌سازی برای تیم ملی و مدیرسازی برای فدراسیون‌فوتبال باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز