خبرگزاری کار ایران

به جایگاه واقعی پرسپولیس می رسیم؛

سیاسی: وزارت ورزش در برکناری دایی حتی مشاوره هم نداد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۲۹

وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی دربرکناری علی دایی نداشته وحتی در این باره مشاوره هم نداده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص تغییرات جدید در این باشگاه گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی دربرکناری علی دایی نداشته وحتی در این باره مشاوره هم نداده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا سیاسی عصر امروزپس از نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در امر واگذاری سرخابی ها اظهار داشت: وزارتخانه از نوع برخورد با سرمربی تیم اعلام نارضایتی کرد که ما توضیح دادیم هیچ تقصیرو نقشی در این نوع برخورد نداشته ایم چرا که برای تغییر و تحول به محل برگزاری تمرینات اعضای تیم رفتیم.

سیاسی در مورد اینکه چرا از طریق مدیرعامل اقدام نکردید، اظهار داشت: ما از طریق مدیرعامل به موضوع ورود پیدا کردیم اما وی به گونه‌ای عمل کرد که این مسئله به حاشیه کشیده شد.

او تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان نسبت به تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز دخالتی نکرد.
رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره دیدار با کرانچار گفت: این مربی را تاکنون از نزدیک ندیده‌ام و از طریق تلویزیون با او آشنا شده ام.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد زمان حضور حمید درخشان در این تیم تصریح کرد: تا آخر فصل درخشان به طور قطعی در تیم حضور دارد و تا کنون به سرمربی در این باره اولتیماتومی نداده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز