خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم از پرسپولیس به تیم‌ملی برسم؛

سوشا مکانی حرف‌هایش را پس گرفت / چرخش عجیب سنگربان سرخ‌ها!

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۰۸

به خاطر فشارها، استرس و نگرانی‌ها، بعد از بازی عصبی شده بودم و تا سه صبح از سر درد نخوابیدم ولی باید صبور باشم و سعی می‌کنم با ادامه تلاش‌هایم نظر کادر فنی را جلب کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر فشارها، استرس و نگرانی‌ها، بعد از بازی عصبی شده بودم و تا سه صبح از سر درد نخوابیدم، ولی باید صبور باشم و سعی می‌کنم با ادامه تلاش‌هایم نظر کادر فنی را جلب کنم.

به گزارش ایلنا، سوشا مکانی افزود: بعد از بازی به خاطر ناراحتی و استرسی که داشتم صحبت‌هایی کردم که شاید بهتر بود نمی‌گفتم. البته هیچ منظور بدی نداشتم و دلم نمی‌خواهد از ناحیه حرف‌های من مشکلی برای باشگاه و تیم محبوبم درست شود. من پرسپولیس را دوست دارم ولی طبیعی است که هر بازیکنی از بازی نکردن ناراحت می‌شود اما قبول دارم که باید خودم را بیشتر و بهتر کنترل کنم.

وی ادامه داد: بعد از بازی نمی‌توانستم تا ساعت سه صبح از سر درد بخوابم. بالاخره بازیکنی که خودش را قبول نداشته باشد به درد تیم بزرگی مثل پرسپولیس نمی‌خورد اما می‌دانم که باید صبورتر باشم و با تلاشی که خواهم کرد نظر کادر فنی را جلب کنم. بین من و نیلسون هم هیچ مشکلی وجود ندارد. مساله این بود که قبل از اتفاقات روزهای اخیر، قرار بود من در بازی با نفت مسجد سلیمان درون دروازه باشم. وقتی شرایط به یک شکل دیگر شد با توجه به فشارهای روحی و روانی روزهای اخیر، شرایط خوبی نداشتم و واقعا نگران آن شدم که آینده من چه خواهد شد.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطر نشان کرد: تاکنون پیش نیامده بود که با آقای درخشان کار کنم. در مسابقات اگر روبروی تیم ایشان هم بازی کردم، هیچ چالش و بحثی پیش نیامد که کسی بخواهد فکر کند، ذهنیتی از قبل وجود دارد یا اینکه موضعی دارم، همانطور که فکر می‌کنم سرمربی هم موضع خاصی نسبت به من ندارد. از سوی دیگر در کنار تمام اتفاقات این شناخت نداشتن هم استرس و نگرانی من نسبت به اینکه در آینده چه پیش خواهد آمد، بیشتر کرد. تمام مساله همین بود وگرنه با یازده سال حضور در لیگ برتر و تجربه بازی ملی به پرسپولیس آمدم و بازیکنی نیستم که با یکی دو بازی نیمکت نشینی خودم را ببازم.

مکانی در پاسخ به این سوال که چندی پیش عنوان کرده بود می‌خواهد تا آخر فوتبالش در پرسپولیس بماند و در مصاحبه آخرش صحبت از جدایی کرده، تصریح کرد: من اگر احساس کنم مفید به حال پرسپولیس و تیم هستم با تمام مشکلات می‌سازم. من اگر پرسپولیس را دوست نداشتم با نصف مبلغ پیشنهادی سایر باشگاه‌ها به پرسپولیس نمی‌آمدم ولی پول برای من اولویت نداشت. من در یک تیم معمولی هم می‌توانستم دریافتی بیشتر داشته باشم ولی به پرسپولیس آمدم که پیشرفت کنم. می‌خواهم از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوم و این اتفاق را پیش بینی می‌کنم و می‌دانم بعد از این اتفاق اگر در پرسپولیس خوب باشم، جایگاه محکمی هم در تیم ملی خواهم داشت. با هزار امید و برنامه به پرسپولیس آمدم اما اگر نتوانم در تیم محبوبم پیشرفت کنم، مجبور می‌شوم به جای دیگری بروم اما خواسته واقعی من این نیست چون می‌خواهم اگر در ایران بودم فقط در پرسپولیس بازی کنم. آینده‌ام را در پرسپولیس می‌بینم و از این انتخاب نه تنها پشیمان نیستم بلکه خوشحال هم هستم.

از وی می پرسیم که آیا بخشی از این استرس به انتخاب نفرات تیم ملی در جام ملت‌ها در این روزها بر می‌گردد که به سایت رسمی باشگاه پاسخ داد: دقیقا همینطور است. البته درک می‌کنم که سرمربی تیم نمی‌تواند این نگرانی من را در برنامه‌های خودش لحاظ کند. شاید بخشی از این استرس و نگرانی من بی‌دلیل باشد اما این مساله در این مقطع برای من وجود داشت. من با چنان انگیزه‌ای آمدم که در این مدت حتی یک جلسه هم غیبت نکردم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای خوب می‌دانم که باید کاملا تابع باشگاه و سرمربی باشم. می‌دانم که باید حد و وظایف خودم را رعایت کنم و غیر از این نخواهد بود، اما به هر حال نامعلوم بودن آینده به من استرس می‌دهد. دوست دارم در آرامش کار کنم و می‌خواهم هم پرسپولیس به شرایط مطلوب برگردد و هم اینکه بتوانم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم.

مکانی در پایان گفت: سعی خواهم کرد با ادامه تلاش‌هایم نظر کادر فنی و آقای درخشان را جلب کنم. همه ما برای این هدف تلاش می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های آینده، هم هواداران را خوشحال کنیم و هم اینکه بتوانم در بازی‌هایی که کادر فنی از من استفاده می‌کند، عملکرد خوبی داشته باشم و وقتی به تیم ملی راه پیدا کردم، در آنجا هم نماینده خوبی از پرسپولیس باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز