خبرگزاری کار ایران

وضعیت تیم ملی امید مطلوب است؛

آیت‌الهی: کادر فنی و سرپرستی تیم هیچ مشکلی را گزارش نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۷۵

زمانی که این موضوع را خواندم، متعجب شدم چراکه کادر فنی و سرپرستی تیم هیچ مشکلی را گزارش نکرده‌اند. امکاناتی که در چین وجود داشت با تایید مدیر فنی و کادر فنی تیم بوده است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص وضعیت تیم ملی نوجوانان در تایلند گفت: وضعیت ملی‌پوشان مطلوب بوده و امیدواریم بهترین نتیجه را مقابل کره شمالی کسب کنند.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت‌الهی درخصوص دیدار ملی‌پوشان نوجوان ایران و سوریه گفت: کادر فنی تصمیم گرفته بود تا در این بازی با توجه به قطعی شدن صعود ایران به مرحله بعدی بازی‌های قهرمانی آسیا، از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند که در بازی با سوریه این اتفاق افتاد. بازیکنان اصلی ریکاوری خوبی را پس از بازی با عربستان داشته و استراحت کرده اند تا در مقابل کره شمالی بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. بازی با کره‌شمالی یک جنگ جوانمردانه است و با توجه به شناخت و آنالیزی که کادر فنی از این تیم دارد، منتظر بازی پایاپای و سختی هستیم که امیدوارم با برد برای ایران همراه باشد.

وی در خصوص تیم ملی جوانان بانوان که هم اکنون در تایلند برای اردوی تدارکاتی و انجام ۳ بازی دوستانه در این حضور دارد، گفت: روز گذشته این تیم یک دیدار تدارکاتی با تیم دانشگاهی اینهانگ پوندیت برگزار کرد که ۳ بر صفر پیروز شد. این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا جوانان در سری‌لانکا آماده می‌کند که بازی‌های تدارکاتی می‌تواند کمک بسزایی در کسب نتایج این تیم کند.

نایب رئیس اول فدراسیون درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی امید پیش از آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تیم ملی امید هم اکنون در دهکده بازی‌ها مستقر شده و روز جمعه و امروز نیز در دو نوبت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده تا برای بازی مقابل ویتنام که روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه رأس ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود؛ کاملا آماده باشند. اکنون وضعیت این تیم طبق گزارش‌های کادر فنی مطلوب بوده و مشکلی وجود ندارد.

آیت‌الهی در ادامه در خصوص اعتراض برخی از ملی‌پوشان درباره اسکان‌شان در چین گفت: زمانی که این موضوع را خواندم، متعجب شدم چراکه کادر فنی و سرپرستی تیم هیچ مشکلی را گزارش نکرده‌اند. امکاناتی که در چین وجود داشت با تایید مدیر فنی و کادر فنی تیم بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز