خبرگزاری کار ایران

بهروان در گفتگو با ایلنا:

زمان دیدار استقلال و نفت‌تهران تغییر نمی‌کند / ارجاع پرونده انصرافی‌های جام‌حذفی به کمیته‌انضباطی

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۴۳

هیات رئیسه سازمان لیگ با جابجایی زمان این مسابقه موافقت نکرد و بنابر این امکان تغییر زمان این دیدار وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: زمان دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران از هفته هشتم لیگ‌برتر به دلیل همزمانی با مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین تغییر نخواهد کرد.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: هیات‌رئیسه سازمان لیگ با جابجایی زمان این مسابقه موافقت نکرد و بنابر این امکان تغییر زمان این دیدار وجود ندارد.

بهروان افزود: البته گویا مسئولان صدا و سیما به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که این دو مسابقه از شبکه‌های ۳ و ورزش به طور همزمان به روی آنتن برود.

وی در مورد کناره‌گیری تعداد زیادی از تیم‌ها از رقابت‌های جام‌حذفی گفت: سازمان لیگ از مدت‌ها قبل برای این مسابقات برنامه‌ریزی کرده و شرایط حضور تیم‌ها در رقابت‌های جام‌حذفی را اعلام کرده بود و اینکه تیم‌ها در آستانه برگزاری مسابقات از این بازی‌ها کناره‌گیری کنند باعثبی‌نظمی و اخلال در این مسابقات می‌شود و به همین جهت پرونده این تیم‌ها به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد تا درباره آنها تصمیم انضباطی اتخاذ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز