خبرگزاری کار ایران

حاج‌ باقر تایید کرد؛

قطبی پیشنهادی از پرسپولیس نداشته / مقصد نامعلوم امپراطور!

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۰۵

این روزها بحثبر سر جانشین احتمالی علی دایی در پرسپولیس زیاد است و اسم حسین فرکی و افشین قطبی بیشتر از گزینه‌های موجود شنیده می‌شود

نتایج ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ چهاردهم، گمانه‌زنی‌های زیادی را درباره کادر فنی این تیم بزرگ و پرطرفدار به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دایی این روزها تحت فشار است چراکه تیمش نتیجه نگرفته و حرف و حدیث‌های زیادی درباره آینده او و مجموعه‌اش وجود دارد.

برخی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه او موضع گرفته‌اند و حتی مدعی شده‌اند دایی بار فنی ندارد و بهتر است باشگاه به فکر جاشین برای او باشد و عده‌ای هم معتقدند باشگاه باید به دایی زمان بدهد چراکه او دست به جوانگرایی زده و این بازیکنان جوان نیاز به زمان دارند تا خود را در پرسپولیس نشان دهند.

این روزها بحثبر سر جانشین احتمالی علی دایی در پرسپولیس زیاد است و اسم حسین فرکی و افشین قطبی بیشتر از گزینه‌های موجود شنیده می‌شود. فرکی در مصاحبه‌ای اعلام کرده اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد در موردش فکر می‌کند، اما شرایط قطبی کاملا متفاوت است چون او برای ورود به ایران و کار کردن با هر تیمی باید اول مشکل مالیاتی‌اش را حل کند.

مهدی حاج‌باقر مدیر برنامه‌های قطبی در ایران در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایلنا ضمن تایید مشکلات مالیاتی این مربی در کشورمان گفت: در مورد پرسپولیس باید بگویم که این باشگاه تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای چه به صورت حضوری، تلفنی یا حتی پیغامی با ما نداشته و پیشنهادی مبنی بر جذب افشین قطبی از طرف پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز