خبرگزاری کار ایران

انتظار از تیم ما بالاست؛

زرینچه: داور شیرازه استقلال را از هم پاشید / نقطه ضعف ما خط دفاع است / پنالتی مشکوک بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۲۰

داوران بالا و پایین زیاد دارند و طوری قضاوت کنند که تیمی ضرر نکند. ما از سپاهان جلو بودی و با روحیه کار می‌کردیم و با یک پنالتی مشکوک شیرازه تیم ما را از هم پاشید

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است داوران باید به گونه‌ای قضاوت کنند که تیمی ضرر نکند، نه اینکه با یک تصمیم و گرفتن پنالتی مشکوک شیرازه یک تیم را از هم بپاشند و باعثباخت یک تیم شوند.

گفت‌وگوی جواد زرینچه با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید.

* در مورد شکست تیم‌تان مقابل سپاهان چه صحبتی دارید؟
ما شروع خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم، اما در صحنه‌ای که معلوم نبود پنالتی بود یا نه، داور پنالتی گرفت و شیرازه تیم ما از هم پاشید. از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم. البته سپاهان در این بازی خوب بود و بچه‌های ما هم زحمت خود را کشیدند، اما انتظار ما از تیم بالاتر است و نقاط ضعف تیم را برطرف می‌کنیم و برای بازی‌های بعد آماده می‌شویم.

* مثل اینکه از قضاوت داور خیلی شاکی هستید؟
بالاخره داوران بالا و پایین زیاد دارند و طوری قضاوت کنند که تیمی ضرر نکند. ما از سپاهان جلو بودیم و با روحیه کار می‌کردیم و با یک پنالتی مشکوک شیرازه تیم ما را از هم پاشید. داوران طوری کار ‌کنند که هیچ تیمی ضرر نکند. بازی به این مهمی باید داور کمتر اشتباه می‌کرد تا تیم‌ها کمتر ضرر کنند.

* انتظارات از استقلال بالاست. این انتظارات شما را اذیت نمی‌کند؟
انتظار خود ما هم از تیم بالاست، اما حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی را در شروع لیگ از دست دادیم و این نقطه ضعف را داریم و ان‌شاءالله این بازیکنان به تیم ملحق می‌شوند و بهتر خواهیم شد. ما اول فصل هستیم و هنوز چیزی از دست نداده‌ایم. این تیم واقعا خوب است و خوب هم بازی خواهد کرد و نتیجه هم می‌گیرد.

* چقدر به قهرمانی در این فصل امیدوارید؟
تلاش خودمان را می‌کنیم و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهیم تا بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. امسال تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هستند و بچه‌ها هم تلاش می‌کنند تا روز آخر به مشکل نخوریم.

* بازی بعدی شما مقابل سایپاست. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
سایپا بازی با برنامه‌ای انجام می‌دهد و تیم خوبی است. آنالیزورهای ما فیلم بازی با سایپا را آنالیز خواهند کرد و با شناخت کامل به مصاف آنها می‌رویم. بازی استقلال و سایپا همیشه جذاب بوده و در فرصت کمی که تا بازی با سایپا داریم تلاش می‌کنیم تا خوب تمرین کنیم و بازی خوبی انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز