خبرگزاری کار ایران

برای دیدار با عربستان مذاکره داشتیم؛

کفاشیان: دیدار با ژاپن به نظر کادر فنی دو تیم بستگی دارد / کی روش درحال بررسی اردوی اروپاست

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۸۴

کفاشیان در مورد شانس ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ گفت: لابی های خود را با اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و افراد رای دهنده آغاز کرده ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از احتمال بالای دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و ژاپن خبر داد و گفت: کادر فنی دو تیم زمان دقیق برگزاری این دیدار را مشخص خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که پس از امضای تفاهم نامه بین فدراسیون های فوتبال ایران و ژاپن در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: همچنین دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی نیز قطعی شده و امیدوارم پیش از آغاز جام ملت های آسیا چند دیدار تدارکاتی خوب داشته باشیم.

وی درمورد اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران نیز عنوان کرد: کارلوس کی روش در حال بررسی کمپ های کشورهای اروپایی و همچنین تاریخ مورد نظر فیفا است تا علاوه بر برگزاری اردوهای کوتاه مدت بتوانیم با تیم های خوب اروپایی نیز دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

کفاشیان درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام دیدار با تیم ملی عربستان نیز عنوان کرد: با چند کشور آسیایی مذاکراه داشتیم که عربستان نیز یکی از آنان است.

وی در مورد شانس ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ گفت: لابی های خود را با اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و افراد رای دهنده آغاز کرده ایم و برای رسیدن به هدف مان امید زیادی داریم.

کفاشیان با اشاره به اینکه فوتبال ژاپن از نظر دانش فنی می تواند به ایران کمک کند، عنوان کرد: بحثتوسعه آکادمی های فوتبال، تبادل بازیکن، انجام دیدارهای تدارکاتی در رده های سنی مختلف و بخش بانوان از موارد همکاری بین فدراسیون های ایران و ژاپن خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز