خبرگزاری کار ایران

هرکس باید سرجای خودش قراربگیرد؛

دایی: ۳ ماه محرومیت برای صادقیان زیاد است / بازی با فولاد بدترین روز مربیگری ام بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۳۱

احترام زیادی برای تمامی اعضای هیات مدیره قائلم اما یکی از اعضا در طی این مدت ۲۰ برابر من با خبرنگاران مصاحبه کرده است. باشگاه سخنگو دارد و او باید پاسخگوی نمایندگان خبری باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبول دارم رفتار پیام صادقیان درست نبود و یک عمل زشت و غیر ورزشی بود ولی رای کمیته انضباطی هم بسیار سنگین است و متناسب با تخلف صورت گرفته نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دایی که در برنامه تلویزیونی ۹۰ سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب درباره درگیری بازیکن تیمش با داور دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهارداشت: پس از اتفاقی که در بازی نخست برای مهرداد کفشگری افتاد تذکرات و هشدارهای لازم را به بازیکنان دادیم اما متاسفانه این بازیکن توجه ای نکرد و مرتکب این عمل زشت شد.

وی با انتقاد از مسعود مرادی کارشناس داوری این برنامه ۹۰ که معتقد بود ۳ ماه محرومیت صادقیان در راستای حرکات قبلی او بوده است، تصریح کرد: این موضوع را اصلا قبول ندارم. پیام صادقیان برای نخستین بار است مرتکب این خطا و اشتباه می‌شود و با پرخاشگری با داور صحبت می‌کند و رفتار او پیش از این سابقه نداشته است.

به گفته دایی صادقیان در سال گذشته بارها بازیکنان حریف را با آرنج می‌زد و کار او تقریبا سریالی شده بود و اگر داوران لطف می‌کردند و همان ابتدا او را با کارت قرمز جریمه می‌کردند این موضوع امسال از این بازیکن سر نمی‌زد. البته صادقیان در دیدار برابر فولاد و به دنبال اشتباه داوران در نگرفتن خطای هند بازیکنان فولاد به داوران اعتراض می‌کند که با برخورد داور مواجه و در ادامه اشتباه بزرگی را مرتکب و اخراج شد. اگر کمک داور خطای بازیکن فولاد را می‌گرفت این اتفاق برای پیام رخ نمی داد.

وی بار دیگر از تعیین محرومیت ۳ ماه برای صادقیان انتقاد کرد و گفت: در لیگ ایران بازیکنان خطاهای بزرگتری انجام می‌دهند، اما محرومیتی در این سطح برای آن ها تعیین نمی شود. نمی خواهم کار بازیکنم را توجیه کنم اما معتقدم رای صادره برای اشتباه او بسیار زیاد است. او بازیکن خوبی است و اگر ۳ ماه از فوتبال محروم شود به طور حتم به او لطمات زیادی وارد می‌شود. پیام می‌تواند با بازی کردن به تیم ملی راه پیدا کند و به این تیم کمک کند.

دایی درباره اتفاقات اخیر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و اختلاف نظر آنان نیز اظهارداشت: افتخار آشنایی با تمامی اعضای هیات مدیره را ندارم. کار من در مستطیل سبز است و معتقدم هر کس اگر سرجای خودش قرار گیرد به طور حتم در کار دیگری دخالت نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص به انجام مصاحبه های زیاد برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اشاره کرد و گفت: احترام زیادی برای تمامی اعضای هیات مدیره قائلم اما یکی از اعضا در طی این مدت ۲۰ برابر من با خبرنگاران مصاحبه کرده است.

دایی ادامه داد: باشگاه سخنگو دارد و او باید پاسخگوی نمایندگان خبری باشد. تیم من در حال حاضر احتیاج به آرامش دارد و با این حاشیه سازی ها هیچ کمکی به ما نمی شود.

دایی گفت: تیم وقتی می برد همه به به می گویند و بازیکنان به حمایت نیازی ندارند بازیکنان هنگامی که تیم شکست می خورند نیاز به حمایت دارند و مسئولان باشگاه باید به این مسئله توجه داشته باشند.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا قبول دارید پرسپولیس در دیدار برابر فولاد کار خاصی نکرد و بسیار بد بازی کرد نیز اظهارداشت: این موضوع را قبول دارم تیم من در این دیدار بسیار بد بازی کرد و این بازی بدترین بازی تیم هایی بود که در آن ها سرمربیگری کردم.

دراین دیدار تیم من بار فنی لازم را نداشت و بازیکنان نتوانستند یک پنجم چیزی که از آن ها خواسته بودیم را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان به هواداران اطمینان داد: جای خالی صادقیان را با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم پر خواهیم کرد. من به کادر فنی و بازیکنانم ایمان دارم و قول می دهم این تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز