خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا:

همه مسائل به دایی برمی‌گردد / سیاسی حق ندارد شخصی تصمیم بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۵۳

وقتی از درون باشگاه مشکل دارند مشکلات به زمین سرایت می‌کند. اگر مشکل تیم فنی است که آن را حل کنند و اگر مدیریتی است، مدیریت‌ خود را درست کنند…

مدیرعامل‌سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است اگرچه زودتر مشکلات و اختلافات هیات‌مدیره حل نشود روند نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان تهرانی بدتر هم خواهد شد و به همین دلیل وزارت ورزش باید در مسائل باشگاه ورود کند و این مساله خاتمه دهد.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

دعوای اعضای هیات مدیره پرسپولیس بالا گرفته؛ تحلیل شما از اتفاقات مدیریتی پرسپولیس چیست؟
این موضوع در جامعه و خانواده ورزش انعکاس بدی داشت و باید تمام می شد. پرسپولیس الان در نتیجه‌گیری مشکل دارد و اگر این بحث‌ها ادامه داشته باشد شرایط خیلی بدتر می‌شود.

عملکرد دایی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
آنهایی که در سیستم باشگاه هستند باید این مسائل را بررسی کرده و جوابگو باشند. وقتی از درون باشگاه مشکل دارند مشکلات به زمین سرایت می‌کند. اگر مشکل فنی است که آن را حل کنند و اگر مدیریتی است، مدیریت‌ خود را درست کنند.

صادقیان به دلیل مشکلاتی که در بازی با فولاد به وجود آمد ۳ ماه محروم شد. در این رابطه چه نظری دارید؟
اعتقاد دارم باید با صادقیان صحبت شود، چون او دارد شرایطی به وجود می‌آورد که باعثتوقف رشدش می‌شود و هم خودش و هم تیم لطمه می‌خورند. باید با صادقیان صحبت کنند، چون او جوان است، البته این مسائل در یکی - دو سال اخیر در تلویزیون وجود داشته و با آن برخورد نشده و بیشتر هم شده، بازیکنان پرسپولیس خیلی پرخاشگر شده‌اند و به همه پرخاش می‌کنند.

دایی به عنوان مربی در نوع رفتار بازیکنانش چقدر نقش داشته؟
همه این مسائل به دایی برمی‌گردد و به عنوان مربی باید برخورد قاطعی داشته باشد تا چنین مسائلی به وجود نیاید. با این وضعیت خود دایی لطمه می‌خورد، چون بازیکنانش کارایی لازم را نخواهند داشت.

یعنی دایی نتوانسته بازیکنانش را مدیریت کند؟
نمی‌گویم بلد نیست مدیریت کند، اما نباید از حرکات این‌چنینی بازیکنان خود دفاع کند. این مسائل در پرسپولیس ادامه‌دار بوده و دایی به جای دفاع باید با آنها برخورد کند، اما کمتر به این مسائل رسیدگی شده است.

سیاسی به عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه اعلام کرده نتایج ضعیف را تحمل نمی‌کند و دایی هم جایگاه محکمی در این تیم ندارد. به نظر شما پس از گذشت دو هفته از لیگ گفتن چنین حرف‌هایی درست است؟
در سیستم جمعی، جمع باید نظر بدهد و فردی نباید برخورد شود و سیاسی حق ندارد شخصی تصمیم بگیرد. هیات مدیره باید جلسه بگذارند و دایی را هم صدا کنند و در مورد مشکلات بحثو بررسی شود. چرا الان مدیرعامل مستقل عمل می‌کند و هیات مدیره برای خودش تصمیم بگیرد. اینطوری نمی‌توانند کار را به سرانجام برسانند.

چه نظری درباره اعضای هیات مدیره پرسپولیس دارید؟
به هر حال بر اساس یکسری اصول افراد هیات‌مدیره انتخاب شده‌اند و همچنین رئیس هیات‌مدیره را انتخاب کرده‌اند و حتما آنهایی که هستند به این نتیجه رسیده‌اند که حمیدرضا سیاسی می‌تواند رئیس هیات‌مدیره باشد. من او را نمی‌شناسم و نمی‌دانم شایستگی این عنوان را دارد یا نه؛ هیات مدیره باید بررسی کند چه کسی باید رئیس هیات مدیره باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز