خبرگزاری کار ایران

از سوی مسئولان فوتبال مصوب شد؛

تعویق دیدار باشگاه‌هایی که ۳ ملی‌‌پوش دارند / برخورد با باشگاه‌های متخلف

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۵۳

در این جلسه که با محوریت حضور پرقدرت تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی اینچئون و حمایت از تیم امید برگزار شد، اعضا در خصوص برنامه‌های این تیم به بحثو تبادل نظر پرداختند.

نشست مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر با کادر فنی تیم فوتبال امید ایران در دفتر علی کفاشیان برگزار شد که در این جلسه مقرر شد دیدار تیم‌هایی که ۳ بازیکن در تیم امید دارند، به تعویق بیفتد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که علی کفاشیان، هادی آیت‌ اللهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم، نلو وینگادا، هومن افاضلی و فتاحی در آن حضور داشتند پیرامون برنامه‌های آتی تیم امید بحثو تبادل نظر شد.

در این جلسه دو ساعته که با محوریت حضور پرقدرت تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی اینچئون و حمایت از تیم امید برگزار شد، اعضا در خصوص برنامه‌های این تیم بحثو تبادل نظر کرده و در نهایت موارد زیر به تصویب اعضا رسید:

۱ – چنانچه در زمان برگزاری اردوهای تیم فوتبال امید ایران از باشگاهی تعداد سه بازیکن و یا بیشتر به این تیم دعوت شد و در صورت درخواست باشگاه مربوطه، مسابقات مرتبط با این باشگاه به تعویق خواهد افتاد و در صورتیکه تعداد ۲ بازیکن و یا کمتر از این تعداد به تیم امید دعوت شد، باشگاه‌ها مربوطه ملزم به همکاری و حضور این بازیکنان در تیم است و در غیر این صورت با این باشگاه‌ها و بازیکنان طبق مقررات رفتار خواهد شد.

۲ – در صورت عدم همکاری احتمالی باشگاه‌ها با تیم فوتبال امید ایران به لحاظ در اختیار قراردادن بازیکن، سازمان لیگ مراتب را به اطلاع کمیته انضباطی خواهد رساند تا وفق آیین‌نامه انضباطی با این باشگاه‌ها برخورد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز