خبرگزاری کار ایران

پول می‌گیرند علیه من شعار بدهند؛

سیاسی: جایگاه هیچ‌کس در پرسپولیس محکم نیست، حتی‌دایی / نتیجه‌نگیریم تغییر ایجاد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۰۷

تحمل من زیاد نیست / از عملکرد اخلاقی تیم راضی نیستم / صلاحیت قضاوت در مورد عملکرد فنی تیم و کار دایی را ندارم / علیرغم میل باطنی‌ به پرسپولیس آمدم / الان نمی‌توانم استعفا بدهم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی شد هیچ کسی در این باشگاه جایگاه محکمی ندارد، حتی علی دایی و اگر روند پرسپولیس به همین شکل باشد، او تحمل چندانی ندارد و در کادر فنی پرسپولیس تغییرات ایجاد می‌کند، چون نمی‌تواند ببیند تیمش ضعیف کار کند.

گفت‌وگوی حمیدرضا سیاسی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

هواداران پرسپولیس امروز در تمرین تیم علیه شما شعار داده‌اند. در این رابطه چه نظری دارید؟
دستشان درد نکند، علیه من شعار داده‌اند و نظرشان محترم است، اما اینکه می‌گویند من در جهت تخریب پرسپولیس مصاحبه می‌کنم، بستگی به درک طرف مقابل دارد. بالاترین بخش باشگاه هیات‌مدیره است و مگر می‌شود هیات مدیره علیه خودش مصاحبه کند و خودش را تخریب کند؟ این مسائل درست می‌شود. اصلاً ناراحت نیستم چون هر کسی حق اظهارنظر دارد و نمی‌توام حق‌شان را از آنها بگیریم. خیلی هم تشکر می‌کنم و اگر موارد ناراحتی‌شان را بگویند، بیشتر هم تشکر می‌کنم. دوست دارم بگویند چرا ناراحتند و موضوع را جز به جز به من بگویند.

به نظر می‌رسد به خاطر درگیری‌هایی که با رحیمی دارید، ناراحت هستید؟
من چه درگیری با رحیمی دارم؟ ما نیازی به درگیری نداریم. مدیرعامل زیر مجموعه هیات مدیره و پایین‌تر است، مگر مدیرعامل تو روی هیات‌مدیره ایستاده؟ ما درگیر نمی‌شویم و اگر نتوانیم با هم کار کنیم، یا مدیرعامل می‌رود و یا ما می‌رویم. اختلاف‌نظر همیشه بوده و الان هم هست، اما آن اختلافی که می‌گویند، وجود ندارد. اینهایی که شعار می‌دهند، می‌خواهند مانع کار من شوند؟ آنهایی که هزینه‌های آنچنانی می‌کنند باعثمی‌شوند علیه پرسپولیس یا من شعار داده شود. اینها از کسی پول می‌گیرند و شعار می‌دهند و ریشه آنها را می‌خشکانم. چرا صحبت‌های من را علیه پرسپولیس و علیه یک‌سری خاص می‌دانند و اینگونه منتقل می‌کنند که پرسپولیس را تخریب می‌کنم.

از عملکرد علی دایی تا اینجای کار راضی هستید؟
با ۲ تا بازی نمی‌شود قضاوت کرد. از بازی پرسپولیس راضی نیستم، کما اینکه با آن شرایط زمین و گرمای شدید اهواز و وضع نامناسب روحی بازیکنان نباید توقع زیادی هم داشت. البته من صلاحیت قضاوت در مورد عملکرد فنی تیم و کار علی دایی را ندارم و افراد متخصص در موردش صحبت می‌کنند، اما من از نتیجه و عملکرد اخلاقی تیمم به هیچ‌وجه راضی نیستم و احساس شرمندگی می‌کنم.

نتایج ضعیف پرسپولیس راتا چه زمانی تحمل می کنید؟
تحمل من زیاد نیست و نمی‌توانم زیاد تحمل کنم و اگر این نتایج ضعیف ادامه پیدا کند، تغییرات در جهت اصلاح تیم حتما ایجاد می‌شود.

یعنی جایگاه علی دایی در پرسپولیس محکم نیست؟
جایگاه هیچ‌ کسی محکم نیست و هیچ کسی در باشگاه پرسپولیس جایگاه محکمی ندارد. همه ما در پرسپولیس جمع شده‌ایم نتیجه بگیریم و اگر نتیجه نگیریم تغییرات ایجاد می‌شود.

پس دایی جایگاه محکمی ندارد؟
هیچ کسی ندارد، حتی علی دایی…

خود شما چطور؟
من علیرغم میل باطنی‌ام به پرسپولیس آمدم و هیچ تمایلی برای حضور در این باشگاه نداشتم، اما شرایطی به وجود آمد و به من تکلیف کردند که به پرسپولیس بیایم.

الان هم دیر نشده و می‌توانید استعفا دهید؟
الان نمی‌توانم استعفا بدهم. اول یا آخر کار می‌شود استعفا داد اما الان نمی‌شود.

گفتگو: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز