خبرگزاری کار ایران

صادقیان به لحاظ اخلاقی رشد نکرده؛

درخشان: دایی باید نوع بازی تیمش را تغییر بدهد / اینکه بگویند پرسپولیس بازیکن ندارد اشتباه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۸۰

هر مدیری تفکر خاصی برای خودش دارد و آقای رحیمی در سپاهان نشان داده کار را بلد است ضمن اینکه خودش فوتبالی است و می‌داند این مشکلات را چطور باید حل کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است پیام صادقیان همراه با رشد فنی باید از نظر اخلاقی هم رشد کند، چون او هر چقدر هم که بازیکن با کیفیتی باشد، اما اگر اخلاق نداشته باشد فایده‌ای ندارد و با ادامه این روند به خودش و تیمش ضربه می‌زند و از فوتبال دور می‌شود.

گفت‌وگوی حمید درخشان با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید.

پرسپولیس از ۲ بازی اول خود در لیگ تنها یک امتیاز گرفته، عملکرد تیم دایی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
طبیعتا انتظارات از پرسپولیس زیاد است، اما پیش می‌آید یک تیم در شروع فصل عملکرد خوبی نداشته باشد. البته پرسپولیس پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند خودش را پیدا کند و شرایط بهتری به دست بیاورد. توقعات از پرسپولیس به دلیل هواداران زیادی که دارد بالاست و فشار روی تیم زیاد است، اما اعتقاد دارم تیم در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

آیا تیم علی دایی که گران‌قیمت‌ترین مربی لیگ است، باید به این شکل بازی کند و نتیجه بگیرد؟
من هم می‌گویم باید بهتر از اینها بازی کند. طبیعی است انتظارات را باید برآورده کنند، البته باید تحمیل کنیم چون اعتقاد دارم در هفته‌های آینده تیم بهتر از این می‌شود.

شما به این پرسپولیس امیدی دارید؟
بله؛ چون نفرات با کیفیتی دارد و اگر نتواند از این بازیکنان استفاده کنند کار مشکل می‌شود. پرسپولیس چیزی برای قهرمانی کم ندارد و جزو مدعیان است و اینکه بگوییم پرسپولیس بازیکن ندارد اشتباه است، چون نفرات خوبی دارد و می‌تواند به قهرمانی فکر کند اما در نوع بازی کردن تیم یک سری تغییرات لازم است.

امیر عابدینی این روزها به شدت از رحیمی انتقاد می‌کند، در این رابطه چه نظری دارید؟
هیچ نظری ندارم. هر مدیری تفکر خاصی برای خودش دارد و رحیمی در سپاهان نشان داده کار را بلد است، ضمن اینکه خودش فوتبالی است و می‌داند این مشکلات را چطور باید حل کرد.

پیام صادقیان به دلیل اتفاقات بازی با فولاد ۳ ماه محروم شد. در این رابطه صحبت می‌کنید؟
صادقیان بازیکن خیلی خوب و باکیفیتی است و می‌تواند یکی از فوتبالیست‌های خوب مملکت باشد، اما همانطور که رشد فنی می‌کند باید رشد شخصیتی هم داشته باشد. پیام صادقیان باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند و باید آستانه تحمل خودش را بالا ببرد و با توان و تلاشش ثابت کند هم توانایی فنی و هم معنوی دارد و وقتی این مسائل را تقویت کند می‌تواند بازیکن بزرگی شود، اما با این رفتار برای خودش و تیمش مشکل ایجاد می‌کند و از فوتبال دور می‌ماند. صادقیان از نظر فنی خوب است، اما از نظر اخلاقی هنوز کامل رشد نکرده است. صادقیان بچه باتعصبی است، اما تعصب نباید با خشم اشتباه گرفته شود. محرومیت ۳ ماهه‌ای که کمیته‌انضباطی برای او در نظر گرفته درسی برای بقیه می‌شود تا خودشان را در زمین کنترل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز