خبرگزاری کار ایران

هدف اصلی ما صعود به جام‌جهانی است؛

اکتاویو: قدرت فوتبال‌ساحلی‌ایران را به کل‌دنیا ثابت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۵۸

می‌خواهیم به کل دنیا ثابت کنیم ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های ساحلی در جهان است.

سرمربی تیم ملی فوتبال‌ساحلی برنامه‌های این تیم را اعلام کرد و گفت: می‌خواهیم به کل دنیا ثابت کنیم ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های ساحلی در جهان است.

به گزارش ایلنا، مارکو اوکتاویو درباره برنامه‌های تیم ملی و مسابقات پیش‌روی این تیم گفت: در ابتدا باید بگویم که از قهرمانی تیم ملی در تورنمنت بلاروس بسیار خرسندم و با این قهرمانی آخرین جامی که در آن شرکت کردیم را هم از بلاروس به خانه آوردیم. این ثابت می‌کند در جهت درستی در حال حرکت هستیم و مسیر اهداف خود را بدرستی دنبال می کنیم.

وی در ادامه افزود: طی دو سال گذشته شش جام بدست آوردیم و این باعثرضایت ما نخواهد شد و آرزوی ما بزرگتر از اینهاست. هدف اصلی ما این است که به جام جهانی۲۰۱۵ پرتغال برویم و می خواهیم به کل دنیا ثابت کنیم که ایران یکی از قدرتمندترین تیم های ساحلی در جهان است و از فدراسیون فوتبال و دپارتمان ساحلی بابت اجرای برنامه ها و اهدافی که مد نظر من بود تشکر می کنم.

اکتاویو در ادامه افزود: تیم ملی هر هفته اردو دارد و برای من این مهم است که به بهترین تیم‌های دنیا نزدیک شویم. ظرف سه ماه آینده دو رویداد مهم بین المللی پیش رو داریم. جام بین قاره ای که آبان‌ماه در دبی برگزار می‌شود و بعد از آن بازی‌های المپیک ساحلی آسیا است که در(نوامبر ۲۰۱۴) برابر با آذرماه در تایلند انجام خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص اردوهای آماده سازی پیش رو برای این مسابقات افزود: خوشبختانه این شانس را داریم که مانند سال گذشته کمپی را در برزیل برگزار کنیم و این اردوی آماده سازی کمک بسزایی به تجربیات بازیکنان خواهد کرد و آنها را هماهنگ تر و آماده تر می کند. هدف اصلی ما همانطور که گفتم مسابقات مقدماتی جام‌جهانی و صعود به این رقابت‌هاست. در حال حاضر چهار بازیکن جدید به تیم ملی اضافه شده است و با اضافه شدن نفرات جدید هم رقابت و هم انگیزه بهتری برای همه بازیکنان بوجود خواهد آمد. ضمن اینکه یک تورنمنت کوچک را با تیم های باشگاهی برزیل در این اردو انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی ساحلی در ادامه افزود: حضور در این اردو بسیار حائز اهمیت است، چرا که سطح باشگاههای برزیلی بسیار بالاست و بهترین بازیکنان برزیل در این باشگاه ها حضور دارند و این می‌تواند محک مناسبی برایمان باشد و تجربیات خوبی از بازی با آنها کسب کنیم و به آمادگی بیشتری برسیم. در آخرین کمپی که در برزیل داشتیم این اردو به تیم ملی کمک کرد و اثرات آن در مسابقات قبلی ما مشخص بود.

اکتاویو در پایان گفت: قبل از مسابقات جام‌جهانی تاهیتی، ۳۶ مسابقه انجام دادیم که هیچ‌کدام را نباختیم. قهرمان بازی‌های آسیایی، غرب‌آسیا و بلاروس شدیم. تیم‌های مجارستان و ایتالیا را بردیم. فقط ۲ بازی را واگذار کردیم که البته به نظر من بعضی وقت‌ها نیاز هست که تیم ببازد تا نقاط ضعف خود را پیدا کند. در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۳ - تاهیتی برای اولین بار از گروه صعود کردیم و من فکر می‌کنم اگر دوباره به برزیل برویم هماهنگ و آماده‌تر خواهیم شد و این تاثیر خیلی زیادی در روحیه بازیکنان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز