خبرگزاری کار ایران

با جدایی از چارلتون‌انگلیس؛

رضا قوچان‌نژاد به الکویت پیوست / سومین ایرانی در لیگ‌های عربی!

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۹۱

قوچان‌نژاد که انتظار می‌رفت پس از جام جهانی به یکی از تیم‌های مطرح اروپایی بپیوندد مانند دژاگه دیگر مهاجم تیم ملی، اروپا را به مقصد تیم های عربی ترک کرد و به تیم الکویت پیوست.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با جدایی از تیم چارلتون انگلیس و لیگ جزیره به تیم فوتبال الکویت پیوست تا بعد از سید جلال حسینی و اشکان دژاگه سومین بازیکن تیم ملی باشد که به لیگ های عربی می پیوندد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قوچان نژاد که انتظار می رفت پس از جام جهانی به یکی از تیم های مطرح اروپایی خواهد پیوست مانند اشکان دژاگه دیگر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، اروپا را به مقصد تیم های عربی ترک کرد و به تیم الکویت پیوست.

مهاجم ریز نقش فوتبال کشورمان که سابقه بازی در استاندارد لیژ بلژیک را دارد بعد از پشت سرگذاشتن یک نیم فصل در چارلتون انگلیس به تیم فوتبال الکویت پیوست. قوچان نژاد بعد از اشکان دژاگه دومین بازیکن تیم ملی کشورمان است که فوتبال اروپا را به مقصد بازی در کشورهای حاشیه خلیج فارس ترک می کند.

گوچی که در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تک گل تیم ملی ایران را مقابل بوسنی و هرزگوین به ثمر رساند در نیم فصل حضورش در چارلتون در ۱۵ بازی تنها یک گل به ثمر رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز