خبرگزاری کار ایران

قول قهرمانی‌دادن دیوانگی است؛

دست‌نشان: می‌خواهم بعد از ۲۰سال نساجی را به لیگ برتر بیاورم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۷۷

نساجی ۲۰ سال است در لیگ یک است و کوچکترین اشتباهی نمی‌توانیم داشته باشیم. تمام تلاش‌مان این است که تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد که می‌خواهد بعد از ۲۰ سال این تیم را به سطح اول فوتبال ایران برساند و به آرزوی دیرینه مردم مازندران و ایران جامه واقعیت بپوشاند. او معقتد است حق استان مازندران است در لیگ برتر داشته باشد چراکه از استان‌های فوتبال‌خیر ایران است.

گفتگوی نادر دست نشان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*از چه زمانی کار را با نساجی شروع می‌کنید؟
منتظریم درودگر به قائمشهر بیاید و جلسه‌ای بگذارید تا کارها را هماهنگ کنیم. امشب هم مدیرعامل باشگاه با پیشکسوتان نساجی جلسه‌ای‌دارد تا همفکری کنند و برنامه‌ریزی کرده تا تیم با قدرت وارد مسابقات شود.

*امسال با چه هدفی وارد لیگ می‌شوید؟
امسال همه تیم‌ها از الان تمرین می‌کنند تا در لیگ موفق باشند، اما با توجه به شرایطی که نساجی در سال‌های گذشته داشته و بی‌پولی و مشکلات زیادی نساجی را اذیت کرده با حضور پرهام و حمایت استاندار و فرماندار و شورای‌شهر که امیدوارم در عمل هم تا پایان فصل این حمایت‌ها باشد هیچ کسی چیزی جز قهرمانی را نمی‌پذیرد و این کار ما را خیلی سخت می‌کند. نساجی ۲۰ سال است در لیگ یک است و کوچکترین اشتباهی نمی‌توانیم داشته باشیم. تمام تلاش‌مان این است که تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.

*این انتظارات تا چه حدی روی شخص شما فشار وارد می‌کند؟
مطمئنا فشار کاملا روی دوش من است. همه تلاش کردند اسپانسر خوب بیاورند که پرهام آمد و قلعه‌نویی هم کنارش است و درودگر هم به عنوان مدیرعامل آمده و حالا من با کمک هواداران باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشم تا شکست نخورم. خیلی بد است که آدم محکوم به قهرمانی باشد. ما فصل قبل با همه مشکلات و بی‌پولی به رده سوم رسیدیم، اما امسال رده دوم هم خوب نیست. خواهش می‌کنم همه کمک کنند و ما را تنها نگذارند. همه بیایند و کمک کنند و حتی رسانه‌ها ما را یاری کنند و به ما کمک کنند تا تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

*امیر قلعه‌نویی در این راه چه نقشی دارد؟
قلعه‌نویی به عنوان دوست و مشاور پرهام آمده و به او کمک می‌کند. به هر حال در جلسه معارفه پرهام هم حضور داشت و اعلام کرد بدون هیچ چشمداشتی آمده تا کمک کند. قلعه‌نویی در این چند ساله همیشه انتقاد داشته که چرا مازندران و نساجی در لیگ برتر نیستند و این جای خوشحالی برای ما دارد که در زمان لازم قلعه‌نویی به ما حتی از نظر فیزیکی کمک کند و با حضورش به هواداران و بازیکنان ما روحیه بدهد.

*قول می‌دهید نساجی فصل بعد در لیگ برتر باشد؟
نه من قول نمی‌دهم. فقط قول می‌دهم مثل همیشه مدعی باشیم و این توان را داریم. قول قهرمانی دادن دیوانگی است چون هر اتفاقی در فوتبال می‌تواند رخ دهد. من هستم تا به نساجی به لیگ برتر برویم. ما تلاش می‌کنیم تا با حمایت مدیریت و هواداران به سمت قهرمانی برویم و امیدوارم این آرزوی دیرینه مردم مازندران و حتی ایران به واقعیت بپیوندد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز