خبرگزاری کار ایران

عده‌ای ساز مخالفت می‌زنند؛

تاج: منافع دلالان با اقدامات سازمان‌لیگ به خطر افتاده / در قبال متخلفان توصیه‌پذیر نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۶۴

خوشبختانه اقدامات سازمان لیگ منافع برخی از سودجویان و دلالان فوتبال را به خطر انداخته و به همین دلیل از هیچ تلاشی برای مخالفت و کارشکنی با سازمان لیگ و اقدامات انجام شده کوتاهی نمی کنند.

رئیس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه این سازمان در برخورد با باشگاه‌هایی که سقف هزینه را رعایت نکرده‌اند مصمم است گفت: با باشگاه‌های متخلف به شدت و در چارچوب قانون برخورد می‌کنیم و در این زمینه توصیه‌پذیر نیستم.

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه اقدامات سازمان لیگ منافع برخی از سودجویان و دلالان فوتبال را به خطر انداخته و به همین دلیل از هیچ تلاشی برای مخالفت و کارشکنی با سازمان لیگ و اقدامات انجام شده کوتاهی نمی‌کنند.

رئیس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه اقدامات این سازمان در راستای مصوبات هیئت رئیسه صورت می‌گیرد و کاملا جنبه قانونی دارد، یادآور شد: روز گذشته جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتم که در این جلسه محمود گودرزی از سازمان لیگ به دلیل افشای رقم قرارداد بازیکنان و برخورد با موضوع کارت‌های معافیت جعلی تقدیر و حمایت خود را از سازمان لیگ اعلام کرد.

وی خطاب به باشگاه‌هایی که در این زمینه‌ها تخلف داشته‌اند، گفت: بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم ۵ باشگاه در فصل نقل و انتقالات سقف هزینه‌ها را رعایت نکرده‌اند و در این زمینه در حال تکمیل مدارک و مستندات خود هستیم و در صورت تایید تخلف این باشگاه‌ها به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد و در این زمینه هیچ توصیه‌ای نمی‌پذیریم و تخفیفی در مجازات متخلفان قائل نمی‌شویم.

رئیس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه افشای رقم قراردادها در راستای کاهش هزینه باشگاه‌ها بوده، اظهار داشت: با تعیین سقف هزینه‌ها امسال هزینه باشگاه‌های لیگ برتر به کمتر از نصف کاهش یافت که این یک موفقیت بزرگ در فوتبال کشور است ولی بعضی‌ها که منافع‌شان به خطر افتاده تلاش می‌کنند تا با جوسازی و حاشیه‌پردازی این اقدام را اقدامی غیرمجاز و برخلاف رویه فوتبالی تلقی کنند.

وی افزود: ۳۰۰ تا ۴۰۰ بازیکن که پیش از این قراردادهای سنگینی در فوتبال ایران منعقد می‌کردند منافع‌شان به خطر افتاده و برخی از آنها به دلیل بالا بودن سن از لیگ کنار گذاشته شده‌اند و به این دلیل با سازمان لیگ مخالفت می‌کنند.

تاج در پایان با بیان اینکه هدف سازمان لیگ شفاف‌سازی و سالم‌سازی در رویه هزینه کرد باشگاه‌های لیگ برتر است، تاکید کرد: سال‌های گذشته اغلب باشگاه‌های لیگ برتری که از منابع عمومی و دولتی برای تامین هزینه‌های خود استفاده می‌کنند بطور بی‌رویه و بدون حساب و کتاب در پرداخت‌ها عمل می‌کردند که امسال با تعیین سقف هزینه تا حدودی مقابل اینگونه هزینه‌های بی‌مورد و افزایش قیمت بازیکنان گرفته شد، البته تخلف برخی باشگاه‌ها در دست بررسی است و در صورت تایید نهایی مطمئن باشید با آنها در چارچوب قانون برخورد سختی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز