خبرگزاری کار ایران

چونبوری‌ و القادسیه‌ رقیبان دبیری‌اند؛

شمس: می‌خواهم بعد از ۴ سال خانه‌نشینی با قهرمانی برگردم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۳۷

بعد از ۴ سال که اجازه کار در تیم ملی و باشگاه‌ها را نداشتم، قهرمانی در آسیا برایم خیلی مهم است و اهمیت زیادی دارد که با قهرمانی برگردم.

سرمربی تیم فوتسال‌دبیری‌تبریز گفت: با تیم ملی ایران و تایلند قبل از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازی خواهیم کرد.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و هر ۴ بازیکنی که نیاز داشتیم را جذب کردیم و ۸ بازیکن هم از سال قبل داریم و احتمالا یک بازیکن کمکی هم می‌گیریم و عازم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌شویم که از سوم تا هشتم شهریور در کشور چین برگزار می‌شود.

وی افزود: از وضعیت تیم راضی هستم و بعد از اردوی یک هفته‌ای که در کیش داشتیم، تمرینات را به طور مستمر و منظم پیگیری کردیم. ما در روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ۲ بازی دوستانه با تیم ملی در تبریز برگزار می‌کنیم و روز ۲۶ مرداد عازم بانکوک می‌شویم و ۵ روز در آنجا هستیم و یک بازی با تیم ملی تایلند و یک بازی با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار می‌کنیم و ۳۱ مرداد به چین می‌رویم.

سرمربی دبیری‌تبریز اظهار داشت: هر تیمی که از ایران در فوتسال آسیا شرکت می‌کند با هدف قهرمانی می‌رود و خیلی امیدواریم در این مسابقات قهرمان شویم. دوره قبل چونبوری‌تایلند قهرمان شد و گیتی‌پسند به مقام دومی رسید و دوست داریم حتما قهرمانی را به ایران برگردانیم.

وی افزود: چونبوری‌تایلند و القادسیه‌کویت که ۲ بازیکن برزیلی گرفته‌اند در گروه ما هستند و رقیبان جدی ما محسوب می‌شوند. در گروه مقابل هم ناگویای‌ژاپن و شن‌زن چین حضور دارند که تیم‌های خیلی خوب و خطرناکی هستند. این ۴ تیم رقیبان اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی باشگاههای آسیا هستند.

شمس در پایان گفت: بعد از ۴ سال که اجازه کار در تیم ملی و باشگاه‌ها را نداشتم، قهرمانی در آسیا برایم خیلی مهم است و اهمیت زیادی دارد که با قهرمانی برگردم. این قهرمانی هم برای من و هم برای کشورمان خیلی‌خوب است چون ۴سال است قهرمان آسیا نشده‌ایم و این قهرمانی می‌تواند اعتماد به نفس را به تیم ملی برگرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز