خبرگزاری کار ایران

علی کریمی دیگر تکرار نمی شود؛

انصاریفرد: صد درصد در ایران بازی نمی کنم / دوستان دایی به من زنگ زدند، نه خودش!

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۴۷

قطعا در رقابت های این فصل لیگ برتر با پیراهن هیچ تیمی به میدان نخواهم رفت و قصد دارم در خارج از ایران به فوتبال خود ادامه دهم.

مهاجم تیم ملی کشورمان با بیان اینکه فصل آینده قطعا در لیگ ایران بازی نخواهد کرد گفت: در نظر دارم به یکی از تیم های اروپایی منتقل شوم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم انصاریفرد مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود ضمن اعلام این مطلب افزود: قطعا در رقابت های این فصل لیگ برتر با پیراهن هیچ تیمی به میدان نخواهم رفت و قصد دارم در خارج از ایران به فوتبال خود ادامه دهم.

انصاریفرد گفت: سال های گذشته هم شایعات زیادی در مورد پیشنهادهای اروپایی من مطرح شد، اما خودم هیچ وقت نگفته بودم پیشنهاد خارجی دارم، اما اکنون به صورت صد در صد اعلام می کنم در این فصل در لیگ ایران بازی نخواهم کرد و اگر قسمت باشد در یک تیم اروپایی بازی خواهم کرد.

مهاجم تیم ملی ایران در مورد پیشنهاد پیوستن به پرسپولیس گفت: من پیشنهاد رسمی از سوی علی دایی نداشتم، اما چند تماس از دوستان نزدیک علی دایی داشتم.

وی با بیان اینکه خاطرات خوبی از یک سال حضور در تیم پرسپولیس دارد و از حمایت تماشاگران در این مدت تشکر می کنم، یادآور شد: زمانی که در پرسپولیس بودم این تیم با مربیگری ژوزه شرایط مناسبی نداشت و مجموعه تیم با روزهای خوب خود فاصله داشتند، ولی من به عنوان آقای گل فصل قبل نهایت تلاشم را انجام دادم و حدود ۹ گل زدم و حتی در فینال جام حذفی گلزنی کردم، ولی با بد شانسی قهرمانی را از دست دادیم. البته با آمدن گل محمدی شرایط تیم ما بهتر شد، ولی در مجموع نتوانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خداحافظی غیرمنتظره علی کریمی از دنیای فوتبال اظهار داشت: کریمی یکی از بزرگان فوتبال ایران بود و زحمات زیادی برای فوتبال ملی و باشگاهی ما کشید و به اعتقاد من نظیر او دیگر در فوتبال ما تکرار نمی شود. من ۳سال در کنار این بازیکن بزرگ بازی کردم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و همین جا خطاب به او می گویم جادوگر همیشه در قلب منی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز