خبرگزاری کار ایران

انگیزه زیادی برای تیم ملی دارم؛

نقی‌زاده: امسال جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود / برای شروع لیگ آماده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۶۹

ما همیشه دوست داریم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و امسال چنین پتانسیل و توانی را هم داریم چون تیم خوبی بسته شده و تمرینات بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای شروع لیگ برتر کاملا آماده‌ایم چون تمرینات خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم.

میثم نقی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوی خوبی را در ترکیه داشتیم و دو بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که یک مساوی و یک برد به دست آوردیم و حالا برای شروع لیگ کاملا آماده‌ایم. ان‌شاءالله این هفته تمرینات خوبی داشته باشیم و برای بازی اول لیگ شرایط بهتری را به دست بیاوریم.

وی افزود: اولین بازی ما با استقلال صنعتی اهواز است. الان تیم‌ها شناخت کافی از هم ندارند اما امسال شرایط تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و ان‌شاءالله در بازی اول خوب کار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. شروع لیگ همیشه برای تیم‌ها مهم است و امسال همه تیم‌ها بازی اول را برای برد به میدان می‌روند و ما هم برای برد به زمین خواهیم رفت و سعی می‌کنیم شروع خوبی داشته باشیم.

کاپیتان گسترش فولاد در مورد هدف تیمش در فصل جدید گفت: ما همیشه دوست داریم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و امسال چنین پتانسیل و توانی را هم داریم و چون تیم خوبی بسته شده و تمرینات بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم تلاش می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب در بالای جدول قرار بگیریم.

نقی‌زاده در پایان گفت: برای فصل جدید برنامه‌ریزی کرده‌ام و دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و همه تلاشم را برای رسیدن به تیم ملی می‌کنم. دوست دارم هم برای گسترش فولاد مفید باشم و هم به تیم ملی دعوت شوم. انگیزه‌ زیادی دارم و دوران بدنسازی عالی بود و در بهترین فرم بدنی هستم و تمرینات خوبی داشتم و انگیزه زیادی دارم تا به تیم ملی دعوت شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز