خبرگزاری کار ایران

برای هر تیمی ۳ امتیاز اول حیاتی است؛

مرزبان: درباره اکبرپور هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۲۵

تیم پدیده‌خراسان روز به روز شرایط بسیار بهتری را پیدا می‌کند و در اردوی صربستان که در منطقه زلاتیبور برگزار شد بازیکنان تیم توانستند خیلی خوب کار کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هنوز تصمیمی در خصوص خارج کردن نام اکبرپور از لیست تیم پدیده نگرفته‌ام.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان درخصوص قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر و بازی اول این تیم مقابل ملوان اظهار کرد: در لیگ برتر همه تیم‌ها برای ما قدرتمند هستند و هر بازی نیز شرایط خاص خودش را دارد و ما نیز با تمام توانمان باید مقابل آنها ظاهر شویم، اما آن چیزی که مطرح است اینکه بازی اول در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار می‌شود و ان‌شالله با یاری خدا می‌خواهیم در اولین بازی دل مردم را شاد کنیم چراکه برای هر تیمی کسب ۳ امتیاز اول حیاتی است.

وی درخصوص از سرگیری تمرینات پدیده نیز گفت: از روز یکشنبه تمرینات تیم را در کمپ تمرینی خودمان در منطقه منزل آباد مشهد آغاز کردیم و با توجه به برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع)، تلاش می‌کنیم تا چند جلسه تمرینی را هم در آنجا برگزار کنیم.

مرزبان اظهار کرد: علاوه بر این تا شروع مسابقات یک یا دو بازی تدارکاتی را هم خواهیم داشت که بر همین اساس از ساعت ۱۷:۱۵ پنجشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد با تیم سایپای تهران یک بازی تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد.

مرزبان درخصوص حضور توماس هسلر نیز اظهار کرد: با پایان یافتن جام جهانی و پایان قرارداد هسلر با شبکه‌های تلویزویونی آلمان بابت تفسیر بازی‌ها، او از اردوی صربستان دوباره به ما ملحق شد و در این مدت نیز در کنار هم با بازیکنان تیم کار می‌کردیم. حالا نیز او در مشهد حضور دارد و در شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور هم روی نیمکت در کنار من حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم پدیده خراسان درباره برگزاری اردوی صربستان این تیم نیز اظهار کرد: اردوی خوبی را داشتیم. بعد از اردوهای کیش و تهران، این سومین اردویی بود که در صربستان برگزار کردیم و به بیش از ۸۵ درصد از اهدافی که مدنظرمان بود نیز توانستیم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تیم پدیده‌خراسان روز به روز شرایط بسیار بهتری را پیدا می‌کند و در اردوی صربستان که در منطقه زلاتیبور برگزار شد بازیکنان تیم توانستند خیلی خوب کار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز