خبرگزاری کار ایران

علی‌ تا آخرین‌لحظه منتظر پرسپولیس‌ بود؛

محرمی: فوتبال ما رفتار با بزرگانش را بلد نیست / امیدوارم کریمی مربی شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۰۰

علی کریمی تا آخرین لحظه هم منتظر پرسپولیس ماند اما نمی‌دانم مساله آنها چه بود. شاید کریمی هم خواسته مثل مهدوی‌کیا با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم علی کریمی دوست داشت در اوج از فوتبال برود و به همین دلیل از فوتبال خداحافظی کرد.

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به هر حال علی کریمی تصمیم بر خداحافظی از فوتبال گرفته و هر کسی یک روزی باید از فوتبال برود. دلیل خداحافظی‌اش را خود کریمی بهتر از هر کسی می‌داند و فکر می‌کنم دوست داشته در اوج برود. اینکه تصمیم کریمی برای خداحافظی از فوتبال به موقع بوده، یا نه باید بگویم هر کسی برای خودش تصمیم می‌گیرد و شاید فکر کرده به موقع دارد از فوتبال می‌رود. شاید کریمی می‌خواهد در کلاس‌های مربیگری شرکت کند و امیدوارم این کار را بکند و در مربیگری هم مفید باشد.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنی در سطح علی کریمی به کجا می‌رسد که با نوشتن چند خط بیانیه از فوتبال می‌رود، گفت: بحثاینها نیست. بالاخره بازیکن یک روزی باید برود و خود بازیکن بهتر می‌داند تا چه زمانی بدنش جواب می‌دهد. بیانیه‌ای که کریمی نوشته هم برای تقدیر و تشکر از هواداران و کسانی که برایش زحمت کشیده‌اند، بود.

مدافع سابق پرسپولیس گفت: علی کریمی تا آخرین لحظه هم منتظر پرسپولیس ماند اما نمی‌دانم مساله آنها چه بود. شاید کریمی هم خواسته مثل مهدوی‌کیا با پیراهن پرسپولیس از فوتبال ما خداحافظی کند. فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس یک بازی خداحافظی در حد نام او بگذارد. من دوست ندارم وارد این مسائل بشوم که چرا پرسپولیس کریمی را نگرفت و فقط برایش آرزوی موفقیت دارم و ان‌شاءالله او کنار فوتبال باشد و تجربیاتش را به جوانترها منتقل کند.

محرمی در پایان گفت: فوتبال ما اصلا بلد نیست با بزرگانش چطور رفتار کند. علی کریمی سال‌ها خارج از ایران بوده و می‌تواند با این اتفاقات کنار بیاید. او سال‌ها با مربیان بزرگ در تیم‌های بزرگ کار کرده و شرایط را درک می‌کند و امروز تصمیم به خداحافظی گرفته است. امیدوارم فدراسیون فوتبال ما از این بازیکنان به بهترین شکل استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز