خبرگزاری کار ایران

خوشحالم بار دیگر به تبریز برگشتم؛

آل‌نعمه: قهرمانی در لیگ و عملکرد خوب در آسیا هدف ماست / خطیبی انگیزه بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۸۳

ان‌شااله یک‌جوری کار کنم که شرمنده هوادران نشوم تراکتورسازی هواداران پرشور زیادی دارد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: خیلی خوشحالم که یک‌بار دیگر پیراهن تیم تراکتورسازی تبریز را پوشیده‌ام.

احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دراین چند وقت اخیر حرف و حدیثدر مورد تیم آینده من زیاد بود و می‌خواستم بهترین تصمیم را بگیرم که در نهایت به تراکتورسازی تبریز پیوستم. فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم و خیلی خوشحالم یک‌بار دیگر پیراهن تراکتورسازی را می‌پوشم و امیدوارم سال خوبی را با این تیم داشته باشم.

وی در مورد هدفش با تراکتورسازی در فصل جدید گفت: ان‌شااله یک‌جوری کار کنم که شرمنده هوادران نشوم. تراکتورسازی هواداران پرشور زیادی دارد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و بعد از دو - سه سال حضور در آسیا امسال بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به قبل در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

مدافع تراکتورسازی اظهار داشت: تیم خوب و جوانی داریم، البته حرف و حدیث‌ها راجع به تراکتورسازی زیاد بود و می‌گفتند امسال در نقل و انتقالات خوب کار نکردیم، اما به نظرم خیلی خوب کار کرده و بازیکنان جوان و موثری را جذب کرده‌اند و با اضافه شدن بازیکنان با تجربه می‌توانیم در لیگ برتر در کورس قهرمانی باشیم.

آل‌نعمه در پایان گفت: رسول خطیبی مربی جوانی است و کار کردن با مربیان جوان خیلی خوب است، چون انگیزه بالایی دارند. خطیبی هم در شهر خودش کار می‌کند و هواداران حمایتش کنند تا بتواند نتایج خوبی کسب کند. او پارسال هم در گسترش‌فولاد عملکرد خوبی داشت و حضورش در تراکتور می‌تواند به این تیم خیلی کمک کند چون از جو تیم و شهر با خبر است و می تواند به احساسات مردم تبریز خیلی نزدیک باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز