خبرگزاری کار ایران

باید در لیگ استاندارد سازی کنیم؛

منصوریان: کارنامه کی‌روش موفق بوده است / لیگ خوب نیاز به زیر ساخت مناسب دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۹۱

برگزاری لیگ خوب به زیر ساخت‌های مناسب نیاز دارد. ما سال گذشته مجبور شدیم که ۳-۴ بار لیگ را تعطیل کنیم و در این میان تیم‌ها به کارهای بدنسازی روی می‌آوردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با ابراز رضایت از عملکرد کی روش در تیم ملی گفت: او به دو هدفی که فدراسیون برایش تعیین کرده بود دست یافت و کارنامه موفقی داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در مورد وضعیت لیگ گفت: برگزاری لیگ خوب به زیر ساخت‌های مناسب نیاز دارد. ما سال گذشته مجبور شدیم که ۳-۴ بار لیگ را تعطیل کنیم و در این میان تیم‌ها به کارهای بدنسازی روی می‌آوردند.

وی اظهار داشت: در طول ۵ سال گذشته تنها خروجی لیگ برتر برای تیم‌های ملی در بخش فیزیکی بوده است، اگر بتوانیم وضعیت باشگاه‌ها و زیرساخت‌های مان و به خصوص وضعیت مالی باشگاه‌هایمان را برطرف کنیم می‌توانیم روند خوبی را طی کنیم اما اگر استانداردها را رعایت نکنیم و فقط به دنبال این باشیم که رضایت بازرسان AFC را بگیریم به مشکل می‌خوریم.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد جام جهانی و دستاوردهایش و همچنین قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: ما از آوردن کی‌روش باید ۳ هدف را دنبال می‌کردیم. باید قبول کنیم که از سال ۲۰۰۶ از رنکینگ فیفا دور افتاده بودیم و با آمدن کی‌روش می‌توانستیم از نظر تبلیغاتی کار کنیم و بگوییم قصد داریم به جایگاه قبلی برگردیم. هدف دوم ما هم حضور در جام جهانی بود و اینکه تا چه اندازه در جام جهانی موفق بوده‌ایم، هدف سوم ما باید تلقی شود که این مسئله نیاز به بررسی دارد. اگر هم کی‌روش در این زمینه موفق نبوده در رسیدن به اهداف اول و دوم با موفقیت کار کرده و با توجه به بحثتبلیغاتی و صعود به جام جهانی کارنامه خوبی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز