خبرگزاری کار ایران

در جمع کانون مربیان مطرح شد؛

گودرزی: اصلاح فوتبال بخشنامه ای نیست / مجموعه فوتبال خودش باید دست به کار شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۸۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموعه فوتبال خودش باید دست به اصلاح فوتبال ایران بزند و این بهترین راه است. اصلاح فوتبال و رفع مشکلات امروز آن با بخشنامه و دستور العمل ممکن نیست.

وزیر ورزش و جوانان در دیدار جمعی از اعضای اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور و کانون مربیان گفت: مجموعه فوتبال خودش باید دست به اصلاح فوتبال ایران بزند و این بهترین راه است.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی امروز در جمع تعدادی از مسئولان اتحادیه فوتبال باشگاه‌های ایران و کانون مربیان در توضیح علل مشکلات فوتبال ایران، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از آن به نوع مدیریت‌ها برمی‌گردد. طبعا یک مدیریت مطمئن و مقتدر می‌تواند بر روی ساختار و اصلاح وضع موجود اثر تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی در ادامه بررسی مشکلات فوتبال به موضوع ساختار آن اشاره کرد و افزود: مجمع فدراسیون فوتبال و نفرات حاضر در آن یکی از عوامل تعیین کننده در اصلاح ساختار هستند. هر چه افراد موثرتر و کارشناس‌تر در حوزه فوتبال باشند روند توسعه فوتبال بهتر خواهد شد.

زیر ساخت‌ها و منابع انسانی موارد دیگری بود که گودرزی در بحثاصلاح ساختار فوتبال ایران مطرح کرد و گفت: نظام باشگاه داری از مهمترین مسائل اصلاح ساختار فوتبال ایران است که در آن مربی، بازیکن، داور، پیشکسوت و کارشناس نقش دارند. البته در دل این ساختار دانش و تجربه هم وجود دارد که افراد کارکشته و آشنا به فوتبال می‌توانند با ورود به مسائلی مانند آموزش و استعدادیابی به اصلاح فوتبال ایران کمک کنند.

گودرزی همچنین نقش رسانه‌ها و مسائل فرهنگی را در این موضوع مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: کار فرهنگی مناسب و تعریف شده شخصیت فوتبال را در جامعه بالا می‌برد و تمامی این موارد در کنار یک کار تبلیغی و رسانه‌ای می تواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد و نوع قضاوت آنها را نسبت به فوتبال تغییر دهد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان یادآور شد: مجموعه فوتبال خودش باید دست به اصلاح فوتبال ایران بزند و این بهترین راه است. اصلاح فوتبال و رفع مشکلات امروز آن با بخشنامه و دستور العمل ممکن نیست.

در این نشست عزیز محمدی، مرتضوی، اولیایی، مایلی کهن، نادر و ناصر فریاد شیران به همراه سجادی معاون قهرمانی، احمدی معاون فرهنگی، حمید گرشاسبی مدیر وزارتی و مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز