خبرگزاری کار ایران

دوست دارم همه در پرسپولیس بمانند؛

بنگر: با سیدجلال در تماسم ولی دخالت نمی‌کنم / برای فصل جدید تیم خوبی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۴۱

با سید جلال هم مرتب در تماس هستم. دوست دارم همه بازیکنان در پرسپولیس باشند ولی هر فردی درباره آینده و زندگی خودش تصمیم می‌گیرد و من در کار حسینی دخالت نمی‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هر روز با سیدجلال حسینی مرتب در تماس است ولی در کار او دخالت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر درباره آخرین شرایط اردوی پرسپولیس در ترکیه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه بر پا کرده‌ایم. همه امکانات لازم فراهم است و حتی می‌توانم بگویم فشار تمرینات بیشتر هم شده است. البته رفته رفته با نزدیک شدن به شروع لیگ فشار کم می‌شود تا به امید خدا با آمادگی کامل مسابقات این فصل را شروع کنیم.

وی درباره آسیب‌دیدگی که در تهران با آن مواجه شده بود، ادامه داد: مشکل خاصی پیش نیامد و خدا را شکر مصدومیت را پشت سر گذاشتم و بدون هیچ مشکلی در تمرینات حاضر هستم.

مدافع سرخپوشان درباره ارزیابی خود از شرایط تیم و سیدجلال حسینی تاکید کرد: برای این فصل تیم خوبی داریم. با توجه به اینکه تغییرات کم بوده است، شرایط بهتری خواهیم داشت تا فصل را خوب شروع کنیم تا هواداران خوشحال بشوند. با سید جلال هم مرتب در تماس هستم. دوست دارم همه بازیکنان در پرسپولیس باشند ولی هر فردی درباره آینده و زندگی خودش تصمیم می‌گیرد و من در کار حسینی دخالت نمی‌کنم.

بنگر در پایان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم تا برای شروع یک لیگ خوب آماده بشویم. من امیدوارم هر آنچه که خیر است، اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز