خبرگزاری کار ایران

روزهای سخت را پشت سر گذاشتم؛

طارمی: هیچ‌وقت بین پیشنهاد پرسپولیس و سایر تیم‌ها گیر نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۳۹

این باور که علی دایی به اسم و سن نگاه نمی‌کند و از هر کسی خوب باشد، استفاده می کند، به من کمک کرد تا شرایط بهتری پیدا کنم.

هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پوشیدن پیراهن پرسپولیس آرزوی من بود و با کمک بچه‌ها سختی روزهای اول را پشت سر گذاشتم.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی افزود: حضور در پرسپولیس برای من در حکم رسیدن به یک آرزو بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه آرزو دارند این پیراهن را بپوشند، بویژه برای من که پرسپولیس را دوست داشتم، اینطور بود. به همین دلیل برای تصمیم‌گیری، هیچ‌وقت بین پیشنهاد پرسپولیس و سایر تیم‌ها گیر نکردم.

وی ادامه داد: رفتار بازیکنان با سابقه تیم خیلی خوب بود و به من کمک کرد تا راحت‌تر با این شرایط جدید کنار بیایم. البته وقتی می‌آمدم تا حدی نگران این مساله بودم که آیا می‌توانم در پرسپولیس موفق باشم یا نه، اما این باور که علی دایی به اسم و سن نگاه نمی‌کند و از هر کسی خوب باشد، استفاده می کند، به من کمک کرد تا شرایط بهتری پیدا کنم.

طارمی در پایان درباره شرایط اردو خاطر نشان کرد: اردوی خیلی خوبی داریم. امکانات کاملی وجود دارد. تمرینات هم سنگین و پرفشار است ولی باید برای شروع یک فصل خوب، این مراحل را پشت سر بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز