خبرگزاری کار ایران

نیمه بالای جدول باشیم، عالی است؛

محمدی: کینه‌ای نیستم تا گذشته‌‌ام را خراب کنم / تا حالا مسجد سلیمان نرفته‌ام!

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۲۷

تیمی که به لیگ بالاتر می‌آید، ‌صددرصد در سال اول دنبال تثبیت جایگاه خودش است. تیم ما طرفداران پرشوری دارد و یکی از پرطرفدارتبرین تیم‌های لیگ هستیم و تلاش می‌کنیم تا جایگاه خوبی در لیگ امسال داشته باشیم

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مدعی شد این تیم جوان و با انگیزه در اولین سال حضور در لیگ برتر می‌خواهد، ابتدا جایگاه خودش را در سطح اول فوتبال ایران تثبیت کند و پس از آن دنبال کسب رتبه‌ای در لیگ برتر است.

گفت‌وگوی رضا محمدی با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

در مورد شرایط تیم‌تان در حال حاضر صحبت می‌کنید؟
ما در حال حاضر در اردوی بروجرد هستیم و تمرینات خیلی خوبی را برگزار می‌‌کنیم. ما یک بازی با منتخب خرم‌آباد داشتیم که ۳ بر یک بردیم و عصر امروز هم با منتخب بروجرد بازی می‌کنیم و روز جمعه هم اردوی ما تمام می‌شود. خودم فکر نمی‌کردم نفت مسجد سلیمان چنین شرایطی داشته باشد، اما امید جمالی مربی بدنساز ما خیلی حرفه‌ای کار می‌کند و یکی از بهترین دوران بدنسازی‌ام را پشت سر می‌گذارم. ما روزی ۳ جلسه تمرین پرفشار داریم تا روزهای خوبی در لیگ امسال داشته باشیم. فرشاد بختیاری‌زاده هم مربی گلرهای ماست و با اینکه سن کمی دارد، اما از نظر فنی و روحی خیلی خوب کار می‌کند و امیدوارم امسال در کنار او یک سال فوق‌العاده داشته باشیم.

نفت مسجدسلیمان چه هدفی را در فصل جدید دنبال می‌کند؟
تیمی که به لیگ بالاتر می‌آید، ‌ صد در صد در سال اول دنبال تثبیت جایگاه خودش است. تیم ما طرفداران پرشوری دارد و یکی از پرطرفدارتبرین تیم‌های لیگ هستیم و تلاش می‌کنیم تا جایگاه خوبی در لیگ امسال داشته باشیم. ما تیم خیلی جوانی داریم و اول باید به دنبال تثبیت جایگاه خودمان باشیم و بعد دنبال رتبه‌های بالاتر در جدول باشیم. اگر بتوانیم در نیمه بالای جدول باشیم برای سال اول مدعی است.

استقبال هواداران از تیم چطور است؟
من تا حالا مسجد سلیمان نرفته‌ام، اما از طرفداران این تیم خیلی شنیده‌ام و بی‌صبرانه منتظرم تا با آنها برخورد داشته باشم.

خودت در فصل جدید چه هدفی را دنبال می‌کنی؟
هدفم بازی کردن با شرایط خیلی خوب است تا دوباره خودم را نشان بدهم. کادر فنی به من اطمینان کرده و من را جذب کردند و می‌خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم و جواب اعتماد کادر فنی مسجد سلیمان را بدهم.

در مورد جدایی‌ات از پرسپولیس صحبت کنیم. این جدایی با خوبی و خوشی بود یا با دلخوری از این مجموعه جدا شدی؟
هر چه که باشد در دل خودم نگه می‌دارم. من کینه‌ای نیستم تا گذشته‌‌ام را خراب کنم و هر اتفاقی که افتاده باشد را برای خودم حفظ می‌کنم و به گذشته زیاد فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم از نکات منفی درس بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز