خبرگزاری کار ایران

هدف ما نظم دادن به کارها است؛

عبدی: دنبال نتیجه خوب هستیم، نه نتیجه آنی / بودجه پایه‌ها را به رحیمی می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۰۷

هدف ما در مرحله اول نظم دادن به کارها است و اینکه قوانینی بگذاریم. این قوانین را اول مربی، سرپرست و خود ما باید رعایت کنیم و بعد، از بازیکنان انتظار خواهیم داشت. اگر در این فصل، همین یک کار را انجام بدهیم، کار بزرگی کرده‌ایم.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: در این چهار هفته به سختی کار کرده‌ایم، به دنبال اجرای نظم و قانون هستیم و امیدواریم ادامه روندی که شروع کردیم تا سال‌های بعد و حمایتی که صورت می‌گیرد، دوره جدیدی آغاز شود.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی افزود: در این ۴ هفته که عهده‌دار مسوولیت شده‌ایم تلاش کرده‌ایم یک نظمی به باشگاه بدهیم. خیلی سریع وارد عمل شدیم چون باید کار ۳ ماه را ظرف ۳ هفته انجام می‌دادیم. تیم‌های پایه قبل از این مدت، فعالیت نداشت، جا و مکان تمرین مشخص نبود، مربی و بازیکن بلاتکلیف بودند و در تمام رده‌ها بازیکن سال آخری داشتیم و باید بازیکن جدید می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: در اولین اقدام، ورزشگاه شهید اسماعیلی را برای انجام تمرینات در اختیار گرفتیم. برنامه تمرین را با مربیان هماهنگ کردیم. این ورزشگاه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در اختیار ما است. بازی‌های رده‌های‌پایه را هم در این مجموعه برگزار می‌کنیم و طوری برنامه‌ریزی خواهد شد که به برنامه تمرین سایر رده‌ها لطمه نخورد.

عبدی خاطرنشان کرد: هدف ما در مرحله اول نظم دادن به کارها است و اینکه قوانینی بگذاریم. این قوانین را اول مربی، سرپرست و خود ما باید رعایت کنیم و بعد، از بازیکنان انتظار خواهیم داشت. اگر در این فصل، همین یک کار را انجام بدهیم، کار بزرگی کرده‌ایم و بسیاری از مشکلات حل می‌شود. نفرات را حفظ کرده‌ایم، مگر اینکه افراد بخواهند خودشان را حذف کنند. ما یکسری چارچوب‌ها را تعریف می‌کنیم، این چارچوب‌ها از نظر فنی و از همه جهات خواهد بود و تا وقتی فرد در این چارچوب باشد، حضور دارد و در این خصوص نظارت دقیقی خواهد بود.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس با اشاره به سیاست‌های کلی باشگاه تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بودجه تیم‌های پایه و آکادمی را مشخص و تفکیک کنیم تا با برنامه‌ریزی معین، هدف مشخص و استراتژی یکسان پیش برویم. اجرای قوانین کار را در سال اول سخت می‌کند ولی باعثآسانی امور در سال‌های بعد خواهد شد. در حال حاضر در حال تعیین بودجه مورد نیاز هستیم تا توسط رحیمی در هیأت مدیره مطرح شود.

عبدی درباره اینکه هدف اصلی تیم‌های پایه در این فصل چه خواهد بود، گفت: ما هم دنبال کسب نتیجه خوب هستیم، اما نباید دنبال نتیجه آنی باشیم. الان یکسری تیم‌ها هزینه می‌کنند و بهترین‌های پایه را می‌گیرند، عنوان‌دار می‌شوند و بعد دیگر هیچ! این فایده‌ای ندارد. ما نتیجه می‌خواهیم، ولی قبل از آن مهم است که در تیم‌های پایه استعدادها را پیدا کرده و درست پرورش بدهیم. بازیکنان خوب را به رده‌های بالاتر معرفی کنیم و سالی دو - سه نفر برای تیم اصلی داشته باشیم. در کنار این کار، نتیجه هم به دست می‌آید، اما فلسفه تشکیل تیم‌های پایه، کشف، پرورش و آموزش بازیکنان است.

وی در پایان گفت: موفقیت در گرو چند مساله است؛ نکته اول، عوامل انسانی مجرب است که قدرت برنامه‌ریزی و اجرا داشته باشند و از این جهت هیچ نگرانی نداریم. نکته بعدی، حمایت مادی و معنوی در تمام ابعاد است تا کاری که شروع می‌شود، ادامه یابد. مساله بعدی امکانات زیر ساختی مثل زمین فوتبال و تجهیزات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز