خبرگزاری کار ایران

هواداران ایران به آرزوی خود رسیده اند؛

AFC: کی روش در آستانه بازگشت به تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۸۵

گزارش های اولیه حاکی از آن بود که بعد از حذف ایران از جام جهانی، این مربی پرتغالی مسئولیت هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را به عهده می گیرد، اما اکنون گمان می رود کی روش در آستانه تمدید قرارداد خود با ایران است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: به نظر می رسد هواداران پرشور فوتبال ایران به آرزوی خود رسیده اند و کارلوس کی روش احتمالا هدایت تیم ملی ایران را در جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۵ و بعد از آن را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، گزارش های اولیه حاکی از آن بود که بعد از حذف ایران از جام جهانی، این مربی پرتغالی مسئولیت هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را به عهده می گیرد، اما اکنون گمان می رود کی روش در آستانه تمدید قرارداد خود با ایران است.

این شایعات را علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران تایید کرد. وی مطمئن است که دستیار سابق منچستریونایتد و سرمربی سابق رئال مادرید می تواند به همکاری خود با تیمی که عاشق آن شده، ادامه دهد.

کفاشیان گفت: ما پیشنهادات خود را برای تمدید قرارداد به وی ارایه کرده ایم و باید منتظر پاسخ او باشیم.

از آنجا که کی روش مربی با بالاترین سطح استاندارد محسوب می شود و یافتن جایگزینی برای او بسیار دشوار است، هواداران تیم صدرنشین آسیا به سراغ شبکه های اجتماعی رفتند تا فدراسیون فوتبال ایران را برای بازگرداندن کی روش ترغیب کنند.

تمرکز ایران بعد از جام جهانی به قهرمانی در جام ملت های آسیا معطوف شده است که بزرگترین تورنمنت فوتبال آسیا محسوب می شود و قرار است ژانویه ۲۰۱۵ در استرالیا برگزار شود.

ایران در مرحله گروهی این تورنمنت با امارات متحده عربی، قطر و بحرین هم گروه است و تلاش می کند با صدرنشینی در گروه سی، از رویارویی با ژاپن مدافع عنوان قهرمانی، در مرحله یک چهارم نهایی اجتناب کند.

تیم ملی ایران اولین دیدار خود را در ملبورن مقابل بحرین برگزار می کند. آنها امیدوارند با بازیکنانی مانند رضا قوچان نژاد، جواد نکونام و اشکان دژاگه در این رقابتها شروع خوبی را رقم بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز