خبرگزاری کار ایران

مقصد ستاره‌ایرانی همچنان نامعلوم؛

تکلیف آزمون ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۷۶

به گفته خلیل‌ آزمون پدر سردار که مدیر برنامه‌های او هم هست سردار از باشگاه‌های آرسنال، ‌لیورپول و تاتنهام انگلیس پیشنهاد دارد که دعوت نامه آنها به باشگاه روبین کازان ارسال شده است

سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال روبین کازان روسیه در حال حاضر در اردوی این تیم در اتریش به سر می‌برد، اما تکلیف او برای فصل بعد هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار آزمون به گفته مدیر برنامه‌هایش ۴ ماه دیگر با روبین‌کازان روسیه قرارداد دارد، اما تکلیف او برای فصل آینده ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود.

آزمون در حال حاضر در اردوی روبین‌کازان در اتریش به سر می‌برد، اما مدیر برنامه‌هایش ۱۰ روز دیگر به روسیه سفر می‌کند تا در مورد پیشنهادات باشگاه‌های دیگر با مدیران روبین کازان مذاکره کند.

به گفته خلیل‌ آزمون پدر سردار که مدیر برنامه‌های او هم هست سردار از باشگاه‌های آرسنال، ‌ لیورپول و تاتنهام انگلیس پیشنهاد دارد که دعوت‌نامه آنها به باشگاه روبین‌کازان ارسال شده است.

همچنین زنیت روسیه هم آزمون را می‌خواهد، اما هنوز به هیچ‌کدام از این پیشنهادات جواب قطعی نداده‌اند و تکلیف سردار برای فصل آینده در جلسه ۱۰ روز آینده مدیر برنامه‌هایش با مدیران باشگاه روبین‌کازان روسیه مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز