خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهنی بودم و می‌مانم؛

حدادی فر: با ذوب‌آهن به کسب سهمیه آسیا فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۷۳

امسال چند پیشنهاد از تیم‌های بالای جدول لیگ برتر داشتم، اما به دلیل اینکه از سال‌ها قبل طرفدار تیم ذوب‌آهن بودم در این تیم ماندم و این را هم اعلام می‌کنم من یک ذوب‌آهنی بوده و ذوب‌آهنی می‌مانم.

هافبک ملی‌پوش ذوب‌آهن با بیان اینکه ذوب‌آهن اکنون با تیمی مرکب از جوانان و با تجربه‌ها به کسب سهمیه آسیا فکر می‌کند، گفت: بعد از حضور یحیی گل‌محمدی بازیکنانی به تیم اضافه شدند که شرایط تیم را به کلی تغییر دادند و البته با قدردانی از زحمات بازیکنان فصل گذشته مطمئنم امسال تیم ما به جایگاه قابل قبولی در لیگ چهاردهم خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی‌فر در خصوص شایعاتی مبنی از جدایش از تیم ذوب‌آهن، عنوان کرد: امسال چند پیشنهاد از تیم‌های بالای جدول لیگ برتر داشتم، اما به دلیل اینکه از سال‌ها قبل طرفدار تیم ذوب‌آهن بودم در این تیم ماندم و این را هم اعلام می‌کنم که من یک ذوب‌آهنی بوده و ذوب‌آهنی می‌مانم.

هافبک ملی‌پوش ذوب‌آهن در باره شرایط جسمانی خود نیز گفت: با پایان آخرین مسابقه لیگ وارد اردوی تیم ملی شدم و می‌توان گفت ۳ ماه مداوم تمرینات سختی را گذرانده‌ام به همین دلیل شرایط جسمانی خوبی دارم، اما کمی خسته هستم و با توجه به اینکه یک هفته استراحت داشتم اما دوباره از کادر فنی تقاضای مرخصی کردم که در صورت موافقت چند روز دیگر وارد تمرینات می‌شوم در غیر این صورت از همین امروز به دیگر بازیکنان ملحق می‌شوم.

حدادی‌فر در ادامه درباره حضورش در تیم ملی عنوان کرد: اگر چه تمرینات خوبی انجام داده بودم تا نظر کادر فنی را برای بازی جلب کنم، اما این مسئله انجام نگرفت ولی در کل از اینکه در لیست ۲۳ نفره کی‌روش بودم خیلی خوشحالم و امیدوارم در آینده بتوانم بازی‌های خوبی را برای تیم ملی به نمایش بگذارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز