خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم در جدول تک‌رقمی باشیم؛

استیلی: پرسپولیس اسطوره‌هایش را نخواست / حضور کریمی قطعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۱۸

ما با علی کریمی صحبت‌های خوبی داشتیم و نظر علی کریمی مثبت بوده و فقط بحثامضای قرارداد او مانده است. من و علی چندین سال با هم بودیم ما در کنار هم در یک مقطع بازی می‌کردیم و در استیل‌آذین و پرسپولیس هم به عنوان مربی و بازیکن کنار هم بودیم

سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است که این مجموعه برای حضور در فصل جدید ۳ هفته زمان را از دست داده اما تمام تلاش خودش را می‌کند تا با جذب بازیکنان مدنظر و آماده‌‌سازی تیم فصل خوبی را شروع کند. او برای فصل جدید برنامه‌های زیادی دارد و می‌خواهد در جدول تیمش تک رقمی ‌شود.

گفتگوی حمید استیلی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید.

*اینکه می گویند شما مالک راه‌آهن هستید، واقعیت دارد؟
نه، قضیه اصلا به این شکل نیست. راه‌آهن داشت از بین می‌رفت و نابود می شد که بچه‌های تیم آمدند و از ما خواستند که این مجموعه را حفظ کنیم. من با کمک دوستانم جلو آمدیم و این باشگاه را در اختیار گرفتیم. البته مالکین سابق باشگاه و دادستانی هم دید مثبتی نسبت به این قضیه داشتند و راه‌آهن حفظ شد. اگر مالکین سابق باشگاه و دادستانی کمک نمی‌کردند راه‌آهن با قدمت ۷۰ ساله‌اش از بین می‌رفت. خدا را شکر طوری شد که توانستیم راه‌آهن را حفظ کنیم، البته برای آماده‌سازی تیم ۳ هفته را از دست داده‌ایم و یکسری بازیکن از تیم رفته‌اند و یکسری هم جذب کرده‌ایم، اما در این زمان کم آماده‌سازی تیم را دنبال می‌کنیم. ما ۱۸ بازیکن بزرگسال بیشتر نمی توانیم داشته باشیم. به هر حال یکسری محدودیت‌هاست که باید دقت کنیم تا در طول لیگ به مشکل نخوریم.

*بحثحضور علی کریمی در راه‌آهن مطرح شده، آیا حضور او قطعی شده؟
ما با علی کریمی صحبت‌های خوبی داشتیم و نظر کریمی مثبت بوده و فقط بحثامضای قرارداد او مانده است. من و علی چندین سال با هم بودیم. ما در کنار هم در یک مقطع بازی می‌کردیم و در استیل‌آذین و پرسپولیس هم به عنوان مربی و بازیکن کنار هم بودیم و در دورانی که ما بودیم علی جزو امتیازآورترین بازیکنان بود و همیشه تاثیرگذار ظاهر شد. ان شاءالله حضور او در راه‌آهن قطعی می‌شود. علی کریمی بازیکن بزرگی است و آمدنش هم برای بازیکنان و هم باشگاه افتخار بزرگی است.

*در راه‌‌آهن چه هدفی را دنبال می‌کنید؟
اهداف ما درازمدت است چون تیم خصوصی است و به دنبال تولید بازیکن و بازیکن سازی هستیم. مسئولیت آکادمی راه‌آهن را به محمود کلهر دادیم که شخصیت خاصی دارد و می‌تواند با بچه‌های جوان به خوبی کار کند و سال گذشته هم خدمات زیادی در آکادمی راه‌آهن داشته است.

*امسال در لیگ برتر چه هدفی را دنبال می‌کنید؟
با اینکه زمان زیادی را از دست داده ایم امیدواریم بتوانیم جزو ۹ تیم اول جدول باشیم و تک رقمی شویم.

*بحثحضور احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و کریم باقری در راه‌آهن باعثشده تا شایعه شود شما قصد دارید در یک باشگاه اپوزیسیون پرسپولیس را تشکیل دهید. چنین چیزی صحت دارد؟
اصلا اینطوری نیست. ما اول پرسپولیسی هستیم و پرسپولیس تیم اول ماست و هر موقع پرسپولیس بخواهد به این باشگاه بزرگ خدمت می‌کنیم. در مورد عابدزاده باید بگویم که احمدرضا چند سال بیرون مانده بود و او را نخواستند و صحبت‌های اولیه‌ای با او داشتیم. عابدزاده اسطوره پرسپولیس است و چون جایی نبود با او صحبت کردیم. علی کریمی هم جزو اسطوره‌های پرسپولیس است و چون پرسپولیس او را نمی‌‌خواهد و نمی‌توانست از او استفاده کند ما با او صحبت کردیم. کریم باقری هم مربی پرسپولیس است و چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و اگر پرسپولیس او را بخواهد بحثی نیست اما اگر پرسپولیس از وجود او استفاده نکند ما با کریم صحبت می‌کنیم. اولویت اول پرسپولیس است و هر کدام از این عزیزان را بخواهند ما صحبتی نخواهیم کرد و بهتر است در خدمت پرسپولیس باشند، اما اگر آنها را نخواهند ما با افتخار از آنها استفاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز