خبرگزاری کار ایران

در جلسه ساماندهی باشگاه‌های لیگ برتری؛

کفاشیان: در رنکینگ رتبه بالایی داریم ولی نتیجه نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۸۷

از نظر رنکینگ در نقطه خوبی قرار داریم اما باید ببینیم چرا نمی‌توانیم نتیجه دلخواه را بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم برای بهتر شدن لیگ فوتبال که در نهایت رشد و ارتقا تیم ملی را در پی دارد، بتوانیم سیاست های وزارت ورزش و جوانان را پیش بگیریم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در جلسه ساماندهی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور ضمن تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی که منجر به حضور موثر در جام جهانی برزیل شد، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال پس از سیاست‌هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص توجه به تیم‌های پایه، خصوصی سازی و… اتخاذ شده، با توجه به علاقه و توانمندی مردم برنامه های خود را تنظیم کرده است.

وی با اشاره به حذف تیم‌های بزرگ فوتبال جهان از جام جهانی که از لیگ‌های منسجم و قوی برخوردار هستند، گفت: این موضوع قطعاً باید تجزیه و تحلیل شود و برآیند درستی از آن برای لیگ‌های داخلی و تیم ملی خود داشته باشیم تا بتوانیم ضعف‌هارا برطرف کرده و لیگ‌های باکیفیتی برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تقویت بخش‌های اقتصادی، ساختاری، اجتماعی و… را در فوتبال مورد تاکید قرار داد و افزود: این امر حمایت‌های قوی وزارت ورزش و جوانان را می‌طلبد. اطمینان داشته باشید این مجموعه در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کفاشیان با بیان اینکه لیگ فوتبال ما توانمندی بالایی دارد، تصریح کرد: از نظر رنکینگ در نقطه خوبی قرار داریم اما باید ببینیم چرا نمی‌توانیم نتیجه دلخواه را بگیریم.

وی بحثشفاف‌سازی در فوتبال را مورد تاکید قرار داد و افزود: شفاف‌سازی در فوتبال بسیار اهمیت دارد و در این زمینه ما حمایت‌های ویژه‌ای از وزارت ورزش و جوانان برای بحث‌های اقتصادی می‌خواهیم زیرا فوتبال یکی از دلایل اهمیتش بحث‌های اقتصادی است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید در فوتبال سرمایه‌گذاری کرد و اگر این کار به صورت درست و اصولی انجام گیرد، مولد می‌شود و خودش هزینه‌های خودش را در می‌آورد.

کفاشیان با بیان اینکه باید بتوانیم حرکت بهتری در دوره‌های بعدی جام جهانی انجام دهیم، توضیح داد: یکی از مسائلی که ما انتظار حمایت داریم حق پخش تلویزیونی است. در برآوردی که انجام دادیم تبلیغات محیطی ما یک سوم حق پخش است که مصمم هستیم این حق را بگیریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم برای بهتر شدن لیگ فوتبال که در نهایت رشد و ارتقا تیم ملی را در پی دارد، بتوانیم سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان را پیش بگیریم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز