خبرگزاری کار ایران

نماینده باشگاه به امارات می‌رود؛

خواجه وند: مشکل خلعتبری و عجمان حل می‌شود / فیفا گزارش خواست، شفاف توضیح دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۳۹

ما در نامه‌ای که برای عجمان ارسال کردیم، اراده باشگاه پرسپولیس برای حل موضوع را نشان دادیم و در این ارتباط پس از انجام هماهنگی‌ها با صلاحدید باشگاه، نماینده‌ای راهی امارت خواهد شد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: موضوع موجود بین باشگاه‌های پرسپولیس و عجمان حل می‌شود و برای این منظور بنابر صلاحدید مدیرعامل، نماینده باشگاه جهت انجام گفتگوها راهی امارات خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند ضمن بیان این مطلب افزود: بر این باور هستیم که موضوع موجود بین دو باشگاه پرسپولیس و عجمان در ارتباط دو جانبه برطرف می‌شود. موضع‌گیری خاصی از سوی دو طرف وجود ندارد. ما در نامه‌ای که برای عجمان ارسال کردیم، اراده باشگاه پرسپولیس برای حل موضوع را نشان دادیم و در این ارتباط پس از انجام هماهنگی‌ها با صلاحدید باشگاه، نماینده‌ای راهی امارت خواهد شد.

وی با اشاره به نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس درباره انتقال خلعتبری، ادامه داد: فیفا در نامه‌ای که برای باشگاه ارسال کرده بود، گزارشی از روند انتقال خلعتبری خواسته و مساله دیگری در آن نیست. ما هم هیچ مطلب پنهانی نداریم، همه مسایل به صورت شفاف برای فیفا توضیح داده شد. فدراسیون فوتبال و فیفا هم در جریان همه اقدامات بوده‌اند. با توجه به مجموع مسایل، انتظار داریم مساله خاصی وجود نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز