خبرگزاری کار ایران

یارگیری ما هنوز تمام نشده؛

ایراندوست: درخواست ۲۰ میلیاردی کی‌روش با فوتبال ما تطابق ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۷۳

از جذب بازیکنان راضی هستم، ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را جذب کردیم که با همکاری کاپیتان تیم و همچنین رافخایی و یوسف‌زاده و آهی این بازیکنان جوان را پرورش خواهیم داد و استعدادهای خوب خود را ارائه می‌کنند.

نصرت ایراندوست گفت: شرایط ملوان بسیار خوب است و تمرینات خوبی داشته‌ایم. باید آزمایش‌های پزشکی بازیکنان انجام شود، در این مدت هم احتمالاً با یکی دو تیم بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد فصل و انتقالات گفت: از جذب بازیکنان راضی هستم، ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را جذب کردیم که با همکاری کاپیتان تیم و همچنین رافخایی و یوسف‌زاده و آهی این بازیکنان جوان را پرورش خواهیم داد و استعدادهای خوب خود را ارائه می‌کنند. یارگیری ما هنوز تمام نشده و اگر بازیکن بسیار خوبی را پیدا کنیم جذب خواهیم کرد.

ایراندوست در مورد احتمال حضور مهرداد اولادی در ملوان گفت: ‌ مردم انزلی اولادی را دوست دارند، او خودش شمالی است و بچه مازندران است و ان‌شالله که با او به توافق برسیم و او هم در ملوان حضور داشته باشد.

سرمربی ملوان در مورد عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی گفت: قبل از اعزام تیم ملی هم گفتم حضور در جام‌جهانی برای هر کشوری افتخار است و اگر تیم ملی مثل گذشته عمل کند شاهکار کرده‌ایم، زیرا در گروه سختی قرار داشتیم. من به احترام این بازیکنان و مربیان تیم ملی کلاه از سر بر می‌دارم زیرا عملکرد فوق‌العاده‌ای در جام جهانی داشتند. ما با برنامه در جام جهانی فوتبال بازی کردیم، مربیان خارجی در گذشته می‌گفتند بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند اما تیم ملی در جام جهانی نشان داد که بازیکنان شجاع و جنگنده ایران بسیار تاکتیک‌پذیر هستند و مردم ایران از درخشش تیم ملی در جام جهانی خوشحال هستند و من روی ماه تک تک آنها را می‌بوسم.

ایراندوست در مورد اینکه اما تیم ملی فقط یک گل زد و یک امتیاز در جام‌جهانی گرفت، گفت: بله، برخی معتقد بودند گروه ما آسان است، اما واقعیت این بود که ما در گروه سختی قرار داشتیم. آرژانتین دو بار قهرمان جهان شده، بوسنی به عنوان تیم اول اروپا به جام‌جهانی راه پیدا کرده بود و یک تیم هجومی است، ‌ نیجریه هم در فوتبال آفریقا صاحب عناوین زیادی است به همین دلیل می‌گویم عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی درخشان بود، ‌ اگر ما نتایج بدی می‌گرفتیم مردم ایران سربلند نمی‌شدند. گرفتن یک امتیاز از نیجریه و بازی فوق‌العاده مقابل آرژانتین کار بزرگی بود بازیکنان ما در بازی با بوسنی هم به خاطر مردم تمام تلاششان را کردند و می‌خواستند صعود کنیم. شاید کمی هم بدشانسی آوردیم. با این حال از عملکرد تیم ملی راضی هستم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه با ماندن کی‌روش موافق است یا نه، گفت: کی‌روش مربی بسیار بزرگی است من دوست داشتم در ایران بماند اما آنطور که از رسانه‌ها خواندم ظاهراً دستمزد ۲۰میلیاردی خواسته که این پول با فوتبال ما همخوانی ندارد بنابراین بهتر است به مربیان خودمان هم اعتماد کنیم و به آنها هم به اندازه کی‌روش فرصت بدهیم. همانطور که در رشته‌های دیگر توانستیم با اعتماد به مربیان ایرانی جهش پیدا کنیم در فوتبال هم می‌توانیم چنین اتفاقی را رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز