خبرگزاری کار ایران

سرنوشت‌مان دست خودمان است

حجازی: آرژانتین انگیزه بالایی دارد / بوسنی را ببریم، صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۰۴

تیم‌های بزرگ همیشه با انگیزه هستند و آرژانتین نمی‌رود که ببازد به نظر من آرژانتین از نیجریه با انگیزه‌تر است و نباید آرژانتین را دست کم گرفت

بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است سرنوشت صعود تیم ملی ایران از گروهش در جام جهانی برزیل دست خودش است و ما اگر امشب بتوانیم بوسنی را شکست دهیم، آرژانتین هم نیجریه را می‌برد و به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات صعود خواهیم کرد.

گفت‌وگوی آتیلا حجازی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در مورد بازی حساس امشب تیم ملی مقابل بوسنی چه صحبتی دارید؟
تنها نقطه مثبت این بازی انگیزه‌نداشتن بوسنی است و شاید سرمربی بوسنی به بازیکنان اصلی‌اش استراحت بدهد و از نفرات ذخیره‌اش استفاده کند. اگر مثل بازی با آرژانتین عمل کنیم و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم خوب استفاده کنیم می‌توانیم بوسنی را ببریم البته کار خیلی سختی است، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد و بوسنی را ببریم.

فکر می‌کنید آرژانتین مقابل نیجریه انگیزه‌ای خواهد داشت؟

تیم‌های بزرگ همیشه با انگیزه هستند و آرژانتین نمی‌رود که ببازد. به نظرم آرژانتین از نیجریه با انگیزه‌تر است و نباید آرژانتین را دست‌کم گرفت. آنها تا الان دو بازی ضعیف داشته‌اند و بعید می‌دانم مقابل نیجریه بی‌انگیزه باشند. اگر آرژانتین در مرحله بعد به اکوادور یا سوئیس بخورد برایش بهتر است تا اینکه بخواهد با فرانسه بازی کند. ان‌شاالله آرژانتین ببرد و ما هم بوسنی را ببریم و صعود کنیم و یک جشن بزرگ ملی برگزار کنیم و مردم را شاد شوند.

واقعا چقدر به صعود تیم ملی امیدوار هستید؟
درصد کمی شانس داریم و کار ما هم مشکل است، چون هم ما باید ببریم و هم آرژانتین. ما اگر بوسنی را ببریم صعود می‌کنیم. آرژانتین انگیزه دارد و می‌برد و همه چیز دست خودمان است، پس باید بوسنی را ببریم تا صعود کنیم.

این روزها بحث‌ماندن یا رفتن کی‌روش با واکنش‌های زیادی مواجه شده، در این رابطه چه نظری دارید؟
باید بازی با بوسنی هم تمام شود و بعد قضاوت کنیم که چه دستاوردهایی داشته است. ما تا الان ۲ بازی خوب در جام‌جهانی داشته‌ایم و مردم هم همین را می‌خواهند و دوست دارند حضور آبرومندانه‌ای داشته باشیم و امیدوارم کار ما در این جام‌جهانی خوب تمام شود. برای اینکه به تیم‌ شخصیت بدهیم باید از مربیان بزرگ استفاده کنیم، چون به نیمکت ما وزن می‌دهند. اگر کی‌روش بماند برای جام‌جهانی بعدی خوب است، چون از الان برنامه‌ریزی خوبی خواهد داشت تا کار اصولی و زیر بنایی انجام دهیم تا هم در جام ملت‌های آسیا و هم جام‌جهانی بعدی موفق شویم. اگر کی‌روش بماند و برنامه ۴ ساله و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم، اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ما خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز