خبرگزاری کار ایران

شاید رئیس جمهور هم بیاید؛

مراسم استقبال از تیم ملی پس از افطار در استادیوم آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۵۵

فدراسیون قصد دارد مراسم باشکوهی را برای استقبال از مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بگیرد.

فدراسیون فوتبال قصد برگزاری مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت از جام جهانی ۲۰۱۴ را دارد.

به گزارش ایلنا، عباس ترابیان گفت: فدراسیون قصد دارد مراسم باشکوهی را برای استقبال از مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بگیرد.

با توجه به اینکه زمان ورود تیم ملی با کسب هر نتیجه‌ای در جام جهانی بامداد شنبه به بعد است که در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود، نمی‌توان در بدو ورود برنامه‌ای را برگزار کرد اما بنا داریم مراسمی پس از افطار روزی که تیم ملی وارد ایران می‌شود در استادیوم آزادی یا مکان بزرگ دیگری برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد داده است تا نام این مراسم سرتان را بالا بگیرید ملی‌پوشان باشد، گفت: در جلسه‌ای که صبح امروز(دوشنبه) در دفتر سیدهادی آیت‌اللهی نایب‌ رییس اول فدراسیون داشتیم این نام را برای مراسم پیشنهاد کردم و پس از صحبت‌ درباره جزییات برنامه قرار شد تا ایشان نیز هماهنگی‌های لازم در این باره را با وزارت ورزش و جوانان انجام دهد. قرار است در این برنامه مردم با ملی‌پوشان دیدار داشته و از زحمات‌ آنها قدردانی شود.

با برگزاری این برنامه، پیش‌بینی می‌شود دکتر روحانی رییس‌جمهور که نتوانست در مراسم بدرقه تیم ملی به برزیل حاضر شود، شاید در چنین مراسمی با حضور ملی‌پوشان شرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز