خبرگزاری کار ایران

موافق تمدید قرارداد کارلوس نیستم؛

سامره: کی‌روش به ما خیانت کرد / مقابل نیجریه دهاتی بازی‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۳۰

درست است که مردم بعد از بازی با آرژانتین خواهان حفظ کی‌روش شده‌اند، اما چرا بعد از بازی با نیجریه نگفتند او باید برود چون اگر مربی ایرانی هم بود همین اتفاق می‌افتاد و ۹۰ دقیقه زیر توپ می‌زدیم.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان چندان موافق ادامه کار کی‌روش در تیم ملی ایران نیست، چراکه معتقد است بازی ضعیف ایران مقابل نیجریه حاصل تفکرات کی‌روش بود و او نتوانست اعتماد به نفس را در بازی اول جام‌جهانی به تیم ملی ما تزریق کند و نیاز به مربیانی داریم که اعتماد به نفس را نزد بازیکنان ما بالا ببرد.

گفت‌وگوی علی سامره با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

بازی تیم ملی مقابل آرژانتین را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظر من بچه‌های تیم ملی مقابل آرژانتین ۱۸۰ درجه نسبت به بازی اول ما مقابل نیجریه فرق داشتند. در بازی اول نمایش تیم ملی ما باعثخجالت مردم شد و ۹۰ دقیقه زیر توپ زدند کاش در بازی اول دو گل می‌خوردیم، اما ۹۰ دقیقه زیر توپ نمی‌زدیم و شاید اگر زیر توپ نمی‌زدیم و صاحب موقعیت هم می شدیم بازی با آرژانتین متفاوت بود و تیم ما انگیزه بالایی داشت چون بازیکنان بزرگی جلوی ما بودند و بچه‌ها با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردند و حق‌شان ضایع شد و می‌توانستند برنده باشند اما از آنجایی که در بازی اول بدون اعتماد به نفس و تفکر برای حمله کردن به میدان رفته بودیم مقابل آرژانتین تمرکز نداشتیم و حتی باورمان نمی‌شد که این موقعیت‌های خوب را به دست خواهیم آورد و به راحتی از کنار آن گذشتیم.

بازی با بوسنی را چطور پیش بینی می کنید؟
بوسنی دو بازی اولش را باخته و کارش در جام جهانی تمام شده است و امیدوارم این مساله تمرکز بچه‌های ما را به هم نریزد و نگوید که انگیزه ندارند و بازی راحتی داریم امیدوارم بچه‌ها با این تفکر که بهترین نمایش خودشان را داشته باشند به میدان بروند و خوب کار کنند تا ببرند و از این گروه صعود کنیم. اگر بچه ها خوب کار کنند به نفع خودشان هم است چون به ترانسفر آنها به تیم های بزرگ اروپایی کمک می‌کند. اگر بچه‌های ما فکر کنند بازی ساده ای داریم به مشکل می‌خورند.

در حال حاضر برای صعود از این گروه چقدر شانس داریم؟
شانس صعود ما الان ۵۰-۵۰ است. آرژانتین دوست دارد به عنوان تیم اول گروه صعود کند و جلوی نیجریه وا نمی دهد و آیتم تا لحظه آخر می‌جنگد. هر چند انگیزه های نیجریه بالا باشد اما شاید روز بد نیجریه باشد و آرژانتین ببرد و ما با اختلاف گل صعود کنیم. هدف اول ما باید این باشد که با اختلاف دو گل بوسنی را ببریم و بقیه هم هر کاری کردند، کردند. اگر قسمت‌مان باشد و خدا بخواهد صعود می کنیم.

بحثحفظ کی‌روش خیلی سر و صدا کرده، مردم خواهان ماندنش هستند. به نظرت کی‌روش باید حفظ شود؟
درست است که مردم بعد از بازی با آرژانتین خواهان حفظ کی‌روش شده‌اند، اما چرا بعد از بازی با نیجریه نگفتند او باید برود چون اگر مربی ایرانی هم بود همین اتفاق می‌افتاد و ۹۰ دقیقه زیر توپ می‌زدیم. این یک نوع خیانت است و ما یک بازی بسیار زشت را به نمایش گذاشتیم، اما به فاصله ۴ روز یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های دنیا را به نمایش گذاشتیم. پس یک جای کار می‌لنگد. ما ۴ سال تلاش می‌کنیم به جام جهانی برویم و در جام‌جهانی ۹۰ دقیقه زیر توپ بزنیم؟ وقتی ۹۰ دقیقه مقابل آرژانتین چنین نمایشی ارائه می‌کنیم، چرا جلوی نیجریه این کار را نکردند؟ فکر می‌کنم بچه‌های ما توانایی‌های بالایی دارند و فقط اعتماد به نفس نداشتند و احتیاج به یک مربی داریم که به تیم ما اعتماد به نفس بدهد تا در شرایط سخت خوب کار کنند. من با ماندن کی‌روش در تیم ملی زیاد موافق نیستم، چون با نیجریه خیلی بد و دهاتی بازی کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز