خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال؛

فسخ قرارداد ذوب‌آهن با میرترابی!

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۰۴

میرترابی دیروز در باشگاه ذوب‌آهن حاضر و نهایتا با چشم پوشی از مبلغ سال سوم قرارداد خود به میزان ۱۱۰میلیون تومان، قرارداد سال سوم خود را با باشگاه فسخ نمود.

میلاد میرترابی بازیکن دو فصل پیش تیم فوتبال ذوب آهن که با قراردادی ۳ ساله به ذوب آهن پیوسته بود، پس از اخراجش نزد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برعلیه ذوب آهن اقامه دعوی کرد که این کمیته باشگاه ذوب‌آهن را محکوم به پرداخت ۳۳۰میلیون تومان برای سه سال قرارداد وی نمود.

به گزارش ایلنا، میرترابی دیروز در باشگاه ذوب‌آهن حاضر و با توجه به مذاکراتی که توسط معاون فنی، مدیر ورزش قهرمانی و مدیرعامل باشگاه با وی انجام شد، نهایتا با چشم‌پوشی از مبلغ سال سوم قرارداد خود به میزان ۱۱۰میلیون تومان، قرارداد سال سوم خود را با باشگاه فسخ نمود.

نامبرده دوسال گذشته قبل از اقامه دعوی نزد کمیته انضباطی آمادگی خود را صرفا جهت دریافت ۲۰ درصد قرارداد منغقده از باشگاه اعلام نموده بود که این امر با مخالفت مدیران وقت باشگاه مواجه و نامبرده را مجبور به شکایت از باشگاه نزد کمیته انضباطی نموده بود و این امر موجب شد که ۲۲۰میلیون تومان از محل قراردادی که هیچگونه بار فنی برای باشگاه در پی نداشته است به علت عدم اطلاع از قوانین انضباطی و عدم تسلط بر آئین نامه نقل و انتقلات در خصوص فسخ به موقع قرارداد وی به باشگاه تحمیل نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز