خبرگزاری کار ایران

هاشم پور:

نیازمند بازی با برزیل و روسیه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۵۸

باید اردوهای پی در پی تدارکاتی را برگزار کنیم تا تیم ملی با آمادگی کامل در رقابتهای مختلف داخلی و خارجی حضور داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی در دو رده و همچنین حضور تیم ملی در تورنمنت بلاروس به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، عباس هاشم پور درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی گفت: باتوجه به اینکه عنوان قهرمانی فوتبال ساحلی در آسیا و المپیک را از آن خود داریم و فکر می کنم نگاه داشتن عنوان قهرمانی کار بسیار سختی است. بر همین اساس باید اردوهای پی در پی تدارکاتی را برگزار کنیم تا تیم ملی با آمادگی کامل در رقابتهای مختلف داخلی و خارجی حضور داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ به طور منظم و هر هفته برگزار می شود و بازیکنان در تمرینات باشگاهی خود حضور داشته ما با هدف برگزاری تمرینات تاکتیکی و تکنیکی اردوها را برگزار می کنیم تا ملی پوشان بیشتر با یکدیگر هماهنگ بوده و مرتبا در شرایط تمرین و مسابقه قرار بگیرند. ضمن اینکه علاوه بر برگزاری اردوی تدارکاتی در رده سنی بزرگسالان، اردوهای تیم ملی ب و جوانان را برگزار می کنیم و مرتبا بازیکنان در اردوها محک می خورند و خروجی اش هم این است که هم اکنون دو بازیکن رده سنی جوانان در کنار بزرگسالان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و انگیزه بالایی برای حضور در اردوهای آماده سازی دارند. معتقدم برگزاری اردوها علاوه بر اینکه به نفع بازیکنان و باشگاهها است، به پشتوانه و اینده تیم های ملی فوتبال ساحلی نیز کمک می کند.

مربی تیم ملی در پایان در خصوص حضور در تورنمنت بلاروس گفت: حضور در تورنمنت بلاروس فقط به آمادگی تیم ملی کمک می کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. در این تورنمنت تیم های آذربایجان - ایران - مجارستان و بلاروس حضور دارند که تیم های خوبی هستند اما در حد ایران نیستند. ما نیز در این تورنمنت با ترکیبی از بازیکنان جدید و قدیمی شرکت خواهیم کرد تا بازیکنان به هماهنگی بیشتر برسند. ما نیاز داریم با تیم های قدرتمندی چون برزیل و روسیه بازی کنیم تا سطح فنی بازیکنان و تجربه آنها را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز