خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم نیم نگاهی به صعود داشته باشیم؛

عنایتی: امیدوارم وارد دعوا با نیجریه نشویم / باید آبرومندانه بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۷۶

آرژانتین جای بحثی ندارد و یک تیم کاملا حرفه ای با بازیکنان بزرگ و به روز دنیا است که چرچمدار آنها هم لیونل مسی است و تمرکز چند ماهه ما روی مسی بوده است

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است نباید انتظار زیادی از کارلوس کی‌روش و شاگردانش در جام جهانی داشته باشیم و باید به فکر حضوری آبرومندانه در این تورنمنت بزرگ باشیم و نیم نگاهی هم به صعود از این گروه داشته باشیم نه اینکه انتظار داشته باشیم حتما تیم ملی از گروهش صعود کند.

گفت‌وگوی رضا عنایتی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

شرایط تیم ملی را در آستانه جام جهانی چطور ارزیابی می‌کنید؟
در ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در جام جهانی نداشتیم، اما این اواخر شرایط ما بهتر شد و ۲ اردوی تدارکاتی داشتیم هر چند بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم. باید امیدوار باشیم چراکه ایرانی‌ها در شرایط سخت همیشه کارهای بزرگ انجام می‌دهند و امیدوارم این دوره هم همین اتفاق بیفتد و شرایط خوبی داشته باشیم.

تیم ملی در بازی‌های اخیر در گلزنی چندان خوب عمل نکرده، این مساله در جام‌جهانی دردسرساز نمی‌شود؟
به هر حال این مشکل در تیم ما هست و خط حمله باید گل بزند تا یک تیم پیروز شود، اما گلزنی فقط مختص مهاجمان تیم نیست و همه باید کمک کنند تا یک تیم گل بزند. فوتبال ما چندین سال است این ضعف را دارد و نمی‌آییم آن را درست کنیم و متاسفانه هم در تیم ملی و هم تیم‌های باشگاهی ما این مشکل وجود دارد. این ضعف در جام‌جهانی برای ما مشکل‌ساز می‌شود چون قطعا در جام جهانی ما موقعیت‌های بسیار کمی به دست خواهیم آورد و باید نهایت استفاده را از آن فرصت‌ها ببریم.

اولین بازی ما مقابل نیجریه است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
نیجریه یک تیم فیزیکی است و بیشتر از تاکتیک روی قدرت بدنی کار می‌کنند و باید با آنها مقابله کنیم چون به لحاظ تکنیکی ما بهتر از نیجریه هستیم، اما از نظر بدنی ضعیف‌تر هستیم. امیدوارم وارد دعوا با نیجریه نشویم و توپ را به گردش در آورید چون اگر وارد دعوا با نیجریه شویم، بازنده صد در صد بازی ما هستیم.

در مورد بازی با آرژانتین چه صحبتی داری؟
آرژانتین جای بحثی ندارد و یک تیم کاملا حرفه‌ای با بازیکنان بزرگ و به روز دنیا است که پرچمدار آنها هم لیونل مسی است و تمرکز چند ماهه ما روی مسی بوده است. باید مقابل آرژانتین منطقی بازی کنیم چون از آنها زیاد گل نمی‌خوریم چراکه مقابل آرژانتین زیبا بازی خواهیم کرد. بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند بهترین عملکرد را در این دیدار داشته باشند.

بازی با بوسنی را چطور می بینید؟
ما با تیم بوسنی آشنا هستیم و امیدوارم نتیجه قابل قبولی هم مقابل آنها بیریم. درست است که نسل تیم ملی بوسنی عوض شده، اما جلوی آنها زیاد ضعف نداریم و امیدواریم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

از تیم ملی انتظار صعود از گروهش را داری؟
انتظار الکی نباید داشته باشیم و بلند پروازانه نگاه نکنیم. ما باید آبرومندانه بازی کنیم و نیم نگاهی به صعود می‌توانیم داشته باشیم، اما خیلی سخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز