خبرگزاری کار ایران

آیت‌الهی:

بازی‌های تدارکاتی به رشد فنی ملی‌پوشان کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۵۰

برای تیم‌های پایه معتقدم رشد فنی ملی‌پوشان بالا رفته و ما قصد داریم که تیم‌های ایرانی با حضور در مسابقات با آمادگی بالایی حضور داشته باشند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص اعزام تیم‌های ملی بانوان و آقایان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد هادی آیت‌الهی درخصوص اعزام‌های تیم ملی زیر ۱۹ سال اقایان گفت: اجرای تمام برنامه‌های علی دوستی‌مهر مورد موافقت اعضای کمیته فنی و توسعه قرار گرفت و در صورت تامین اعتبار، اقدامات سفر این تیم به کشورهای مورد نظر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه درخصوص تیم ملی نوجوانان آقایان گفت: تیم ملی زیر ۱۶ سال پسران نیز در تورنمنت قزاقستان حضور خواهد داشت تا با آمادگی کامل در رقابت‌های قهرمانی اسیا در تایلند شرکت کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در ادامه بیان کرد: قرار است تا در شهریورماه یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های ملی زیر ۱۶ و ۱۹ سال بانوان ایران، مجارستان و روسیه برگزار کنیم چون هر دو تیم، بازی‌های مقدماتی اسیایی را پیش رو دارند و معتقدم این تورنمنت به آمادگی بانوان ملی‌پوش کمک بسزایی می‌کند.

وی در ادامه درباره دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه گفت: تیم ملی فوتسال بانوان نیز با تیم ملی روسیه دو بازی در آبانماه خواهد داشت تا بتواند با برگزاری دیدارهای دوستانه در شرایط خوبی قرار بگیرد. در واقع با برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم‌های پایه معتقدم رشد فنی ملی‌پوشان بالا رفته و ما قصد داریم که تیم‌های ایرانی با حضور در مسابقات با آمادگی بالایی حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست اعضای کمیته‌فنی و توسعه موافقت خود را با اعزام تیم ملی امید فوتسال در تورنمنت‌چین که در تیرماه برگزار می‌شود و همچنین شرکت تیم ملی فوتسال بزرگسالان در مسابقات جام فوتسال کویت و گرندپریکس برزیل اعلام کردند.

جلسه آینده کمیته فنی و توسعه سه‌شنبه آینده با حضور کادر فنی تیم ملی نوجوانان به منظور بررسی عملکرد در تورنمنت آذربایجان و نشست با خسوس کاندلاس و عملکردش در ویتنام برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز