خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد جدی و محکمی نداشته‌ام؛

آشوبی: فصل قبل در راه‌آهن خیلی اذیت شدم / با همدلی تیم را نگه داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۸۹

مشکلاتی که راه آهن داشت، باعثشد همه اذیت شوند هم مدیریت و هم کادر فنی و هم بازیکنان، شرایط خیلی سختی بود

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن گفت: وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست و همچنان دنبال فروش راه‌آهن هستند.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وضعیت باشگاه راه‌آهن فعلا مشخص نیست و همچنان دنبال فروش باشگاه هستند و فقط می دانم ۲ تا خریدار وجود دارد اما هیچ توافقی نشده است.

وی افزود: من بازیکن آزاد هستم و قراردادم تمام شده، اما هنوز هیچ صبحتی با هیچ تیمی نکرده‌ام. البته پیشنهاد جدی و خیلی محکمی هم نبوده که بشود صحبت کرد. با توجه به اینکه ۲ سال راه‌آهن بودم، دوست داشتم همانجا بمانم چون فضای راحت و دوستانه‌ای داشت، اما باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد. البته با توجه به اینکه ۵۰ روز تا شروع لیگ مانده، هنوز زمان زیادی هست که بشود تیم خوبی را انتخاب کرد.

آشوبی در مورد سرنوشت راه آهن گفت: ‌ قطعا این تیم فروخته می‌شود، حالا چه کسی و با چه شرایطی راه‌آهن را بخرد، همه منتظریم تا ببینیم. امیدوارم زودتر این اتفاقات بیفتد چون انتقال باشگاه و بستن‌تیم زمان می‌برد و راه‌آهن الان در شرایطی نیست که زمان از دست بدهد. الان برای راه‌آهن زمان خیلی مهم است و هر چند هنوز خیلی دیر نشده، اما اگر مدام زمان بگذرد، مسلما دیر می‌شود و جبرانش خیلی سخت می‌شود.

آشوبی در پایان گفت: مشکلاتی که راه‌آهن داشت، باعثشد همه اذیت شوند، هم مدیریت و هم کادر فنی و هم بازیکنان، شرایط خیلی سختی بود و فقط یک همدلی و اتحاد بود که باعثشد تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز